
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:33:41
29.09.2010
29.09.2010

afro100
-> T: tvl co to jeee ? 

20:33:17
29.09.2010
29.09.2010

T
a druhá vrstva
aby těch fotek nebylo málo 
ale stejně mi přijde, že to ještě prosvítá místama

aby těch fotek nebylo málo 
ale stejně mi přijde, že to ještě prosvítá místama

20:32:21
29.09.2010
29.09.2010

T
a už i svod po první vrstvě barvy 

19:52:54
28.09.2010
28.09.2010

T
-> bibendum30: : dík
jsem zvědav, jestli budou dostačijící držáky na příčce

jsem zvědav, jestli budou dostačijící držáky na příčce

19:45:55
28.09.2010
28.09.2010

bibendum30
-> T: pěkná práce

19:43:18
28.09.2010
28.09.2010

T
a foto 

19:42:29
28.09.2010
28.09.2010

T
na příčce držáky tlumiče výfuku a první vrstva alkytonu již hotova.....zítra druhá 

19:41:07
28.09.2010
28.09.2010

T
makam jak vzteklej a zatím teda jen tohle,ale už to bude a bude se skládat konečně zpet 
tlumič s držákama hotov

tlumič s držákama hotov
19:06:03
23.09.2010
23.09.2010

havlik
-> T: jo no vidíš to sem viděl sem na to uplně zapomněl:D
21:39:55
21.09.2010
21.09.2010

m8rinek
-> T: na 5k k ničemu, na sportovní motor moc měký...
20:24:14
21.09.2010
21.09.2010

T
a dárek pro éro od kamaráda 

20:23:14
21.09.2010
21.09.2010

T
a spodek...ještě to přijde dodělat,ale mysim, že dobrý
a myslel jsem , že to použiju jako formu,ale asi zůstanu u hliníku 
a myslel jsem , že to použiju jako formu,ale asi zůstanu u hliníku 
20:19:37
21.09.2010
21.09.2010

T
tak dneska pokrok, na bordel nehledět 

20:18:06
21.09.2010
21.09.2010

T
-> Eidy: ,-> afro100: : momentálně tam mam tohle...a nevim jestli to byla dobrá volba....
spíš jsem slyšel o nějaké příměsi do oleje,kvůli tomu hučení...nebo ten samý olej a jen lepší značka?
spíš jsem slyšel o nějaké příměsi do oleje,kvůli tomu hučení...nebo ten samý olej a jen lepší značka?

18:25:51
21.09.2010
21.09.2010

Eidy
-> Čmoud: stejná odpověď jako od afro100. Je to kvůli synchronům.
21:54:53
20.09.2010
20.09.2010

Čmoud
-> Eidy: omlouvam se že se ptam ale proč zrovna tu GL4ku ?:)
21:51:59
20.09.2010
20.09.2010

afro100
-> T: na prevodovke su dva vypustaky, jeden u diferaku a jeden vpredu, potom tam musis naliat prevodovy olej, ja mam nejaku 80 a tvari sa to OK, ohladne olejov sa tu nedavno dost napismenkovalo na foru, skus pohladat
21:50:42
20.09.2010
20.09.2010

Eidy
-> T: hlavně tam nalej GL4 jestli se nepletu. PP 80 nebo 90 ti postačí. Když je zadek dost nízko, tak to z nohavic vyteče samo, páč konce jsou zvednuté 

21:31:46
20.09.2010
20.09.2010

T
-> Eidy: : alespoň mi to půjde zase zadek trošku na zem 
neboj....ještě to zvážim o kolik, že to narostu a třeba se na to vyprdnu...jestli se teda bavíme o to plechu
jinak se chystam měnit v převodovce olej, že tam trošku to hučí, tka lepší olej prý a já tam mam jen nějakou sr..ku, tak to stačí jen výpušťákem vypustit a pak klidně tam prát třeba syntetiku? nemusim to vypustit i z nohavic?

neboj....ještě to zvážim o kolik, že to narostu a třeba se na to vyprdnu...jestli se teda bavíme o to plechu

jinak se chystam měnit v převodovce olej, že tam trošku to hučí, tka lepší olej prý a já tam mam jen nějakou sr..ku, tak to stačí jen výpušťákem vypustit a pak klidně tam prát třeba syntetiku? nemusim to vypustit i z nohavic?
20:40:11
20.09.2010
20.09.2010

Eidy
-> T: jejda, ten výfuk bude ale těžkej 

T/Éro

