T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:20:14
30.11.2010
afro100
-> T: huste ..
21:19:57
30.11.2010
castrol
-> T: pekne
21:18:10
30.11.2010
T
tak takhle by to mělo jít zítra do auta 40 potah ušila přítulka 40 156 a jinak je to paráda, je to o něco těžší,ale ty dráhy, jakj sou krátké, tak je to parádní, žádny lítání řadičky po celym autě 3
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 30.11.2010 21:18:10
21:17:03
29.11.2010
T
-> m8rinek: : ty to vážně chceš? no nějak se domluvíme, to je jasný 4
20:14:50
29.11.2010
T
-> petr s: : z vlákna udělaný dvě polokoule, slepeno tím, že to je vylité pryskyřicí s vlákny....takže to neni úplně lehký,ale je to carbon 4
20:13:53
29.11.2010
m8rinek
-> T: co za to? ;)
20:09:59
29.11.2010
petr s
-> T: To je celá kulička karbon ? Nebo jenom polepeno
19:54:24
29.11.2010
T
-> m8rinek: : já se ptal...chceeš? 40 jinak hele reál je jinej, ještě by se s tim al dalo pohrát, jen mít ty nervy na to 3
19:52:32
29.11.2010
m8rinek
-> T: mou adresu máš? ;)
19:51:39
29.11.2010
T
tak tohle by bylo asi 8 40 ještě by to ale šlo lépe,ale zítra bych to měl kompletova, tak uvidiíme....zítra zbytek 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.11.2010 19:51:39
20:30:40
27.11.2010
T
-> Eidy: : pšššt 135
ne vážně.....na letošek...teda spíš další sezonu bych rád dostal z motoru jenom něco málo a dál ještě se trošku věnoval podvozku,ale na další sezonu, nebo prostě časem bych rád do tý 130 dal fabii a to už na kyvce nechat nechi, tak uvidíme co nám čas ukáže 4
20:12:11
27.11.2010
Eidy
-> T: Ty si brousíš zuby na molčanovku? 1
V tom případě jsou šikmá ramena třeba. Klidně i ohnilá. Jde o trubku na poloosu. 4
upraveno 1x, naposled 27.11.2010 20:13:51
13:04:38
27.11.2010
T
-> m8rinek: : kušuj 40 už ho mam na autě a za rok to nic neudělalo 3 zatím....3
12:05:35
27.11.2010
m8rinek
-> T: nesnese ;)
10:47:22
27.11.2010
T
-> Tuner#2: -> afro100: . nebude 3 , jen mě právě zajímala reakce 40 jinak mam doma vlečku a z dlouhé chvíle si s ní hraju...teda ne kompletní, jen poloosy,ramena netřeba 168 a ten zinek mě netrápí...vím o odolnosti,ale stejně přez tobude ještě barva a ikdyž ne, tak si myslim, že tu vodu 10x za rok to snese i tenhle 4
18:55:04
26.11.2010
m8rinek
-> Tuner#2: tak o cenovym rozdílu netřeba...
18:35:43
26.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.11.10 18:21:15: Pche ve Škodovce umí všechno 4 5 ale je tam i cenový rozdíl dal jsem zlatej a na léto to musí stačit 40
18:21:15
26.11.2010
m8rinek
-> Tuner#2: jen dostupnost zelenýho a černýho je dost omezená, takže všude zlatej, jen na motorky to nepatří takže tam stříbrnej
18:05:25
26.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.11.10 17:53:18: JJ a nejlepší je černej i když mám zlatej. 1

BTW žil jsem v tom, že stříbrnej je samotnej zinek a pak s příměsí chomátu se to mění od zlaté, přes zelenou až do černé podle toho kolik chomátu tam je. Nebo se pletu?
upraveno 3x, naposled 26.11.2010 18:06:17
17:53:18
26.11.2010
m8rinek
-> T: hlavně stříbrnej chromát není žádnej extrabuřt, zlatej je odolnější....
www.aa.cz/galvanika/index 4.htm
Extreme Tyres