skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
21:20:14
30.11.2010
30.11.2010

afro100
-> T: huste ..
21:19:57
30.11.2010
30.11.2010

castrol
-> T: pekne
21:18:10
30.11.2010
30.11.2010

T
tak takhle by to mělo jít zítra do auta
potah ušila přítulka
a jinak je to paráda, je to o něco těžší,ale ty dráhy, jakj sou krátké, tak je to parádní, žádny lítání řadičky po celym autě 
potah ušila přítulka
a jinak je to paráda, je to o něco těžší,ale ty dráhy, jakj sou krátké, tak je to parádní, žádny lítání řadičky po celym autě 
21:17:03
29.11.2010
29.11.2010

T
-> m8rinek: : ty to vážně chceš? no nějak se domluvíme, to je jasný 

20:14:50
29.11.2010
29.11.2010

T
-> petr s: : z vlákna udělaný dvě polokoule, slepeno tím, že to je vylité pryskyřicí s vlákny....takže to neni úplně lehký,ale je to carbon 

20:13:53
29.11.2010
29.11.2010

m8rinek
-> T: co za to? ;)
20:09:59
29.11.2010
29.11.2010

petr s
-> T: To je celá kulička karbon ? Nebo jenom polepeno
19:54:24
29.11.2010
29.11.2010

T
-> m8rinek: : já se ptal...chceeš?
jinak hele reál je jinej, ještě by se s tim al dalo pohrát, jen mít ty nervy na to 
jinak hele reál je jinej, ještě by se s tim al dalo pohrát, jen mít ty nervy na to 
19:52:32
29.11.2010
29.11.2010

m8rinek
-> T: mou adresu máš? ;)
19:51:39
29.11.2010
29.11.2010

T
tak tohle by bylo asi
ještě by to ale šlo lépe,ale zítra bych to měl kompletova, tak uvidiíme....zítra zbytek 
ještě by to ale šlo lépe,ale zítra bych to měl kompletova, tak uvidiíme....zítra zbytek 
20:30:40
27.11.2010
27.11.2010

T
-> Eidy: : pšššt 
ne vážně.....na letošek...teda spíš další sezonu bych rád dostal z motoru jenom něco málo a dál ještě se trošku věnoval podvozku,ale na další sezonu, nebo prostě časem bych rád do tý 130 dal fabii a to už na kyvce nechat nechi, tak uvidíme co nám čas ukáže

ne vážně.....na letošek...teda spíš další sezonu bych rád dostal z motoru jenom něco málo a dál ještě se trošku věnoval podvozku,ale na další sezonu, nebo prostě časem bych rád do tý 130 dal fabii a to už na kyvce nechat nechi, tak uvidíme co nám čas ukáže

20:12:11
27.11.2010
27.11.2010

Eidy
-> T: Ty si brousíš zuby na molčanovku? 
V tom případě jsou šikmá ramena třeba. Klidně i ohnilá. Jde o trubku na poloosu.

V tom případě jsou šikmá ramena třeba. Klidně i ohnilá. Jde o trubku na poloosu.

13:04:38
27.11.2010
27.11.2010

T
-> m8rinek: : kušuj
už ho mam na autě a za rok to nic neudělalo
zatím....
už ho mam na autě a za rok to nic neudělalo
zatím....
12:05:35
27.11.2010
27.11.2010

m8rinek
-> T: nesnese ;)
10:47:22
27.11.2010
27.11.2010

T
-> Tuner#2: -> afro100: . nebude
, jen mě právě zajímala reakce
jinak mam doma vlečku a z dlouhé chvíle si s ní hraju...teda ne kompletní, jen poloosy,ramena netřeba
a ten zinek mě netrápí...vím o odolnosti,ale stejně přez tobude ještě barva a ikdyž ne, tak si myslim, že tu vodu 10x za rok to snese i tenhle 
, jen mě právě zajímala reakce
jinak mam doma vlečku a z dlouhé chvíle si s ní hraju...teda ne kompletní, jen poloosy,ramena netřeba
a ten zinek mě netrápí...vím o odolnosti,ale stejně přez tobude ještě barva a ikdyž ne, tak si myslim, že tu vodu 10x za rok to snese i tenhle 
18:55:04
26.11.2010
26.11.2010

m8rinek
-> Tuner#2: tak o cenovym rozdílu netřeba...
18:35:43
26.11.2010
26.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.11.10 18:21:15: Pche ve Škodovce umí všechno
ale je tam i cenový rozdíl dal jsem zlatej a na léto to musí stačit 
ale je tam i cenový rozdíl dal jsem zlatej a na léto to musí stačit 
18:21:15
26.11.2010
26.11.2010

m8rinek
-> Tuner#2: jen dostupnost zelenýho a černýho je dost omezená, takže všude zlatej, jen na motorky to nepatří takže tam stříbrnej
18:05:25
26.11.2010
26.11.2010

Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 26.11.10 17:53:18: JJ a nejlepší je černej i když mám zlatej. 
BTW žil jsem v tom, že stříbrnej je samotnej zinek a pak s příměsí chomátu se to mění od zlaté, přes zelenou až do černé podle toho kolik chomátu tam je. Nebo se pletu?

BTW žil jsem v tom, že stříbrnej je samotnej zinek a pak s příměsí chomátu se to mění od zlaté, přes zelenou až do černé podle toho kolik chomátu tam je. Nebo se pletu?
17:53:18
26.11.2010
26.11.2010

m8rinek
-> T: hlavně stříbrnej chromát není žádnej extrabuřt, zlatej je odolnější....
www.aa.cz/galvanika/index 4.htm
www.aa.cz/galvanika/index 4.htm
T/Éro

