T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku

-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení

-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty

kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu

INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku

EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon


MOTOR :

- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm

váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D

Most 13.4.2022
Most 29.5.2024


nej čas - 2:12,89 - sucho




jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:45:41
02.02.2011
afro100
-> T: ne.e img.skoda-virt.cz/forum_u pload/7_1_100963__2011-02- 02_16-58-52_51.jpg ... o to viac ma to sere, ze nebol moj ...
19:41:21
02.02.2011
T
-> afro100: . vůbec ne :-( ty taky ne?
19:38:08
02.02.2011
afro100
-> T: sa divam ze ty dneska tiez nemas den ..
19:36:03
02.02.2011
T
a debilita číslo 3.....uloupl jsem si kousek kitu na prahu 12 12 když jsem zvedal auto za originál hever....debilita číslo 4, která předcházela 3 12 12 že jsem se na to dneska nevys...11
19:34:23
02.02.2011
T
na první fotce je vidět, že to je focený mobilem...takže první kravina :-( odešel asi foTák...

tady je náprava na autě a vidět druhá kravina....nevim proč jsem předělával dorazy.....takhle na dorazech a zatočení nikde 10
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.02.2011 19:34:23
19:32:40
02.02.2011
T
tak je tam....asi takhle před :-)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 02.02.2011 19:32:40
17:46:16
01.02.2011
T
-> ZdenoR: : no to mi nepřišlo,ale uvidíme, až to nasadim...pak dam foto 4
20:55:44
31.01.2011
ZdenoR
-> T: U eRka opírání o nádrž nehrozí místa tam je dost, alespoň podle mého.
19:51:14
31.01.2011
T
-> Fifa: , -> m8rinek: : no nějak si poradim,ale spíš se mi nelíbí, že bude asi tenhle stabík opřenej o nádrž víc, než ta 16 8
18:50:55
31.01.2011
m8rinek
-> T: hlavně to chce na ramena montovat na zatížený nápravě, respektive tak, aby ramena byly rovně, na vyvěšený to jde zle...
18:35:47
31.01.2011
Fifa
-> T: na plech pod nádrží to šlo dobře, tam jsem stabík montoval nejdřív. K ramenům to bylo peklo. Speciální zapůjčená páka mi moc nepomohla,se seriovejma gumama to prej jde jak pomásle.. Holt ty tvrdý silenty mají daň v obtížné motáži..
07:45:58
31.01.2011
T
-> m8rinek: : no moc mi nešel, tak uvidíme 4

-> Eidy: : ty jsi blázen 40 tak už se těšim 4
23:59:27
30.01.2011
Eidy
-> T: No jasně. Jen čekám na vyrobený díly a budu montovat.
17:20:34
30.01.2011
m8rinek
-> T: střed jde přidělat dobře ;).
09:53:34
30.01.2011
T
-> Eidy: : takže bude přeci? 40
08:58:34
30.01.2011
havlik
-> Eidy: no mě když sem to měl už přidělaný na ramenou to šlo pěkně blbě
00:18:05
30.01.2011
Eidy
-> havlik: čoveče tak k podlaze mi šel stabík vždycky v pohodě. Naopak jsem měl vždycky problémy s ramenama. Ale unibaly vše pořeší.1
19:51:43
29.01.2011
T
-> havlik: : vim...když jsem poprvé dával nápravu, tak stabík k tý nádrži jsem přidělal asi až po půl roce....šetřil jsem si na to nervy 3
19:49:14
29.01.2011
havlik
-> T: to jo sranda prijde to pak uchytit na auto:) na ty dalsi dva uchyty
18:13:19
29.01.2011
T
tak i stabík je tam, jen čekám na vyzvednutí toho náhradního kozlíku ze zinkovny a pak už hurá na auto......tam šel stabík snáž, než jsem čekal 131 40
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 29.01.2011 18:13:19
Extreme Tyres