skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:25:57
12.06.2011
12.06.2011

havlik
-> T: přidal si směs?
18:16:06
12.06.2011
12.06.2011

T
takže dnešek...
projížďka motoru po sežízení ventilů na volnější 0,2
odtrh myslim 7...jestli nekecam a v rozdělovači na 4,5 a první dojmy super, jen střílení nepřestalo...do 2t. nic a nad 2t. otáček to občas střelí a kolem těch 3 už je to častější....
jinak auto od 2 do 4t. jede bez chyby a jsem na serii spokojenej,ale od 4t. mi to přijde mrtvý...je to seriovou vačkou?
jinak při jízdě domu, se studenějšim motorem mi to chcípalo,ale v tomhle počasí a po 45 minutách nemůže být studený ne?
jinak ta cívka a kabel jsou zatím stejné, to sjem zapomněl vyměnit :-(
a na závěr jako bonus se mi vyj...la ta kulička v kulise řazení, takže jestli mi někdo neudělá novou,nebo neseženu náhradní kulisu, tak mam po FCC
nějaká rada ohledně motoru a kuličky? nechat z něčeho vytočit, nebo se dá z něčeho použít?už nechci plastovou
projížďka motoru po sežízení ventilů na volnější 0,2
odtrh myslim 7...jestli nekecam a v rozdělovači na 4,5 a první dojmy super, jen střílení nepřestalo...do 2t. nic a nad 2t. otáček to občas střelí a kolem těch 3 už je to častější....
jinak auto od 2 do 4t. jede bez chyby a jsem na serii spokojenej,ale od 4t. mi to přijde mrtvý...je to seriovou vačkou?
jinak při jízdě domu, se studenějšim motorem mi to chcípalo,ale v tomhle počasí a po 45 minutách nemůže být studený ne?
jinak ta cívka a kabel jsou zatím stejné, to sjem zapomněl vyměnit :-(
a na závěr jako bonus se mi vyj...la ta kulička v kulise řazení, takže jestli mi někdo neudělá novou,nebo neseženu náhradní kulisu, tak mam po FCC

nějaká rada ohledně motoru a kuličky? nechat z něčeho vytočit, nebo se dá z něčeho použít?už nechci plastovou
15:17:58
12.06.2011
12.06.2011

T
-> LUKÁŠ PD: : děkuju



14:46:38
12.06.2011
12.06.2011

LUKÁŠ PD
-> T: najkrajšia erka aku som kedy videl

09:47:00
12.06.2011
12.06.2011

T
-> Vojťas: : motor jsem cistil jen když byl venku, takže to asi nee 

09:08:30
12.06.2011
12.06.2011

Vojťas
-> T: no proč se ptá...protože od toho by mohl zoxidovat ten kabel na rozdělovač
08:49:29
12.06.2011
12.06.2011

T
-> Eidy: : to nee, proč se ptáš?
17:33:38
11.06.2011
11.06.2011

Eidy
-> T: Nemyl jsi motor nějakým silným sajrajtem?
16:31:48
11.06.2011
11.06.2011

T
jo a složil si jeden brzdič 

16:29:32
11.06.2011
11.06.2011

T
dneska seřízení motoru...vůle ventilů a všeho co šlo :-D,předstih,odtrh,svíšky ven a snad všechno dobrý šlape jak má,ale tohle se mi nelíbí....
co je špatně?
co je špatně?
00:19:50
10.06.2011
10.06.2011

m8rinek
-> T: na strankach maj mapu
18:10:13
09.06.2011
09.06.2011

T
-> m8rinek: : aha, tak ty jsou u nas 2, kouknu tam,ale nějasi nepamatuju, že bych tohle někde u nás viděl 

18:06:07
09.06.2011
09.06.2011

m8rinek
-> T: Benzina?
E: ha tak tak Verva má snad 100klokanů. je na stojanech je, že splňuje normu 98, bo pro 100 nejsou normy či co... bůh suď
E: ha tak tak Verva má snad 100klokanů. je na stojanech je, že splňuje normu 98, bo pro 100 nejsou normy či co... bůh suď
18:04:43
09.06.2011
09.06.2011

T
-> m8rinek: : to je jaká benzinka?
15:40:09
09.06.2011
09.06.2011

m8rinek
-> T: Co Verva 100? Ta má klokanů jen 98.
15:33:46
09.06.2011
09.06.2011

T
-> Tuner#2: : jasný, já mam trošku delší kabely, tak musíš polopatě



14:42:50
09.06.2011
09.06.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 09.06.11 14:35:32: Celou dobu se tu bavíme o předstihu, takže myslím rozdělovač.
Pokud je motor v sérii nemá cenu ani s ničím jným laborovat.

14:35:32
09.06.2011
09.06.2011

T
-> vhml: : moc tomu nerozumim,ale přidal bych ještě na 97,374
jinak jsem koukal a mam rozdělovač 443 213 204 a ještě je tam vyraženo za tím 540,ale hledam a náchazim hlavy,vačky a všechno,ale rozdělovače ne
-> Tuner#2: : seriové nastavení myslíš jen ten rozdělovač,nebo ještě něco?




jinak jsem koukal a mam rozdělovač 443 213 204 a ještě je tam vyraženo za tím 540,ale hledam a náchazim hlavy,vačky a všechno,ale rozdělovače ne

-> Tuner#2: : seriové nastavení myslíš jen ten rozdělovač,nebo ještě něco?
13:52:03
09.06.2011
09.06.2011

vhml
-> Tuner#2: doporučil bych 97,372 
