skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
16:52:29
01.07.2011
01.07.2011

afro100
-> T: dot 3 ...
16:51:30
01.07.2011
01.07.2011

T
-> m8rinek: : a jaká DOT atd. jako doporučení? 

16:19:40
01.07.2011
01.07.2011

m8rinek
-> T: doporučuje to na všechny svoje repasovaný komponenty a hlavně pro starší gumky. Leju Velvanu a nemam problem....
16:16:40
01.07.2011
01.07.2011

T
-> m8rinek: : ikdyž teď přemýšlím proč starý komponenty?
tam neni nic starýho 


13:40:05
01.07.2011
01.07.2011

T
-> minno: : dík 

12:03:54
01.07.2011
01.07.2011

minno
-> T: brzdovka značky Velvana
11:16:00
01.07.2011
01.07.2011

T
-> m8rinek: : nejsem si jist, jestli chápu



23:04:56
30.06.2011
30.06.2011

m8rinek
-> T: Fígr doporučuje na starý komponenty jedině Velvanu...
14:58:48
30.06.2011
30.06.2011

T
jo a pro dnešek zase nějaký nákup
už jen brzdovka nějaká, až si vyberu a pak asi nervy na výměnu




14:49:34
30.06.2011
30.06.2011

T
-> Péďa17: : díky 

11:28:39
30.06.2011
30.06.2011

Péďa17
-> T: pěkná palubní deska,jinak auto je celé krásné
23:01:18
29.06.2011
29.06.2011

Athlonek
-> afro100: 

21:51:14
29.06.2011
29.06.2011

afro100
-> Athlonek 29.06.11 21:44:41: alebo viac ho... posilovat
BTW. nie si lavak ? :D

21:50:30
29.06.2011
29.06.2011

T
-> Athlonek: : no pružina to podle mě nebude....mě jde všechno super, až na zpátečku



21:44:41
29.06.2011
29.06.2011

Athlonek
-> T: Tak to mám asi stejně, ale dát tu paku do strany je trochu makačka, chtělo by to slabší pružinu.
21:15:51
29.06.2011
29.06.2011

T
tak tady je ta slibovaná "novinka" jako prase
nebo spíš 2...pár lidí to pozná a zvlášť pán od kterého jsem tu jednu věc okoukal tak trošku
ale je to tam konečně po 2 letech po laku
jinak přidávám pár fotek zase po delší době po dneštní projížďce...snad se alespoň nějaká povedla
jo a první silniční kontrola bez pokuty a bodu musim zaťukat




jinak přidávám pár fotek zase po delší době po dneštní projížďce...snad se alespoň nějaká povedla

jo a první silniční kontrola bez pokuty a bodu musim zaťukat

21:12:33
29.06.2011
29.06.2011

T
-> Athlonek: : člověče ani nevim,ale myslim, že 2,5 cm...mužu přeměřit kdyžtak 

17:05:11
29.06.2011
29.06.2011

Athlonek
-> T: O kolik to máš vypodložené, zdá se mi to nějak moc?!
16:39:07
29.06.2011
29.06.2011

T
a aby se neřeklo, že nic nedělám, tak tady jsem dodělal řadičku konečně podle představ...jelikož neumim fotit, tak to napíšu...je v barvě auta...to je práce
a ještě něco,ale to až večer, zkusim to vyfotit na sluníčku při projížďce...

a ještě něco,ale to až večer, zkusim to vyfotit na sluníčku při projížďce...

21:49:32
28.06.2011
28.06.2011

T
-> ZdenoR: : tak ono už takhle jezdím druhým rokem a jezdí to
takže, než se s něčím patlat a investovat do toho, tak radši počkam,až se něco najde pořádnýho
jinak teda kdybys mi to neřekl, tak jsem si toho tvojeho zadního nevšiml



jinak teda kdybys mi to neřekl, tak jsem si toho tvojeho zadního nevšiml

