skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> Eidy: já bych na plech pedálu nalepil šmirgl a nazdar :))).
-> T: Vraťáky se mi nelíbí. Podle mě jsou na auto fuj. No a grip bych nedělal takhle do kulata, ale jako trojúhelníky a karbon by koukal šikmo.
O kolik větší je tohleto než nášlap pedálu? Měl bys to mít stejný, abys neušlápnul hranu. A pak je otázkou, proč nedat grip rovnou na pedál.
O kolik větší je tohleto než nášlap pedálu? Měl bys to mít stejný, abys neušlápnul hranu. A pak je otázkou, proč nedat grip rovnou na pedál.
-> De&coN: : no chtěl sjem,ale tohle je sice pevný, ale křehký a to jádro...no prostě to neni kus železa, tak se bojim aby mi zápošťák neprojel zkrz časem :-( ale asi to budu msuet zkusit
-> Eidy: : nelíbí co?
klidně dej jinej nápad gripu
-> Bedřich: : grip místo gumy jsi používal? :-) no jiank šrouby jsem už púsal proč tohle a bohužel mi bylo řečeno, že menší vraťáky nejsou

-> Eidy: : nelíbí co?


-> Bedřich: : grip místo gumy jsi používal? :-) no jiank šrouby jsem už púsal proč tohle a bohužel mi bylo řečeno, že menší vraťáky nejsou

-> T: Vidím že používáš to co kdysi já na modré.Nic jiného už bych si na pedály nedal.Měl jsem trochu obavu z vlhkosti při mokrých podrážkách, ale byla zbytečná.Dobře to funguje i při mokrých botách které na gumě kloužou...
Šrouby bych já osobně použil menší(tak M4 větší je zbytečnost) a zapustil, vratový šroub má zbytečně velkou hlavu.
Šrouby bych já osobně použil menší(tak M4 větší je zbytečnost) a zapustil, vratový šroub má zbytečně velkou hlavu.
-> T: 

-> T: Taky se mi to moc nezamlouvá. Navíc bych tam dal třeba zapuštěnej černej inbus, nebo tak něco. Tady ti ty velký šrouby brání přímému styku s "gripem".
-> vhml: Mě taky ne, navíc na většině pedálů bejvají šrouby zapuštěný.
-> m8rinek: : je viď?
-> vhml: : je to griptape, co se používá na skateboardu a když ti neuteče tam noha, tak myslim, že by neměla ani tady
jinak gumu jsem chtěl,ale našel jsem tohle, tak jsem si říkal, proč ne.... speedpro.cz/kompletni-sad
a-pedalu-hliniku-eloxovany
m-povrchem-p-4213.html 

-> vhml: : je to griptape, co se používá na skateboardu a když ti neuteče tam noha, tak myslim, že by neměla ani tady


-> T: myslíš že ti po tomhle neuteče noha? Moc se mi to nezdá.
A v jakým krámu si koupil tu pásku? Já viděl jen v OBI takovej směšnej proužek, nic použitelnýho
A v jakým krámu si koupil tu pásku? Já viděl jen v OBI takovej směšnej proužek, nic použitelnýho
-> T: je to divný :(
já nevim no zase tak úplně se mi to nelíbí,ale nějak nevim jaký jiný tvar toho gripu no 

-> m8rinek: :
-> vhml: : já zase tak normálně agresivně nebrzdim a na jednou ročně se svézt v Mostě bych to neřešil ne?
-> Eidy: :

-> vhml: : já zase tak normálně agresivně nebrzdim a na jednou ročně se svézt v Mostě bych to neřešil ne?
-> Eidy: :

-> m8rinek: naběžný vrkání bohatě, ale na nějaký vyšší nasazení bych měl strach
-> T: nášlap na pedaly?
-> vhml: ale no tak, na to pobrblání i dot 3 stačí...
-> T: DOT3 je jednoznačně krok zpět a skoro bych měl strach to tam nalejt. Pocit jistoty je s DOT4 přece jenom lepší. Ono už takhle upečeš kotouče i destičky, natož ještě řešit kapalinu
-> T: nedokážu uhádnout
-> m8rinek: : tu od tebe jsem nesehnal a o tehle psal Eidy, jen jsem vzal DOT 3
-> T: koukám, že jsi koupil doporučenou brzdovku...