skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: Já mám na MB taky dvoupíst, a místo skoro žádný. Nalepovací závaží se mezi nevejde. Musel jsem ho přelepit
-> Michal N 283: : dík
-> Milan 136: : dík, mezeru nevim, ale bude stejně změna v brzdách, tak změřim s novýma pro zajímavost...
-> minno: : dík :-)
-> Lock007: : díky, bylo ale spíš v pátek, jinak souhlasí

-> Milan 136: : dík, mezeru nevim, ale bude stejně změna v brzdách, tak změřim s novýma pro zajímavost...
-> minno: : dík :-)
-> Lock007: : díky, bylo ale spíš v pátek, jinak souhlasí

Potkel sem tě ve čtvrtek ve Zdicích a je to vážně nádhernej stroj !
jel sem za tebou až do Levína s modrou feldou a prohlížel. Za jízdy to vypadá hodně dobře
hlavně ty kola tomu sluší


-> T: auto vyzerá super :) tak ako vravia aj ostatní, kolesá tomu pridali na vzhľade :)
-> T 25.10.11 19:45:22: pěkně uzený
ale seknou tomu. Kolik máš místa mezi třmenem a diskem?

-> T: nádherný stroj ....smékám





-> MATTESS: : takže budou jen ty nejlepší
už se těšim
-> Danster: :
dik



-> Danster: :

Taky se přidám ty kola tomu parádně sluší 

-> T: ještě to bude chtít příště nějaké školení, abych věděl, kde si co nastavit. Druhou jízdu, co jsem fotil, nebylo vhodné nastavení a ty fotky nestojí za řeč. Další jsou prý lepší (já je ještě neviděl)
-> MATTESS: : jasný, já mylsim, že už máš taky něco nafoceno,aby z toho něco vyšlo
počkáme a necháme se překvapit 


-> T: určitě, fotil jsem Tě. Ale obrať se na Honzu, měl jsem jeho přístroj. Jestli bude pěkná (?), snad ano

-> Sp4rc0: : dík
-> MATTESS: : díky moc
a budu mít taky nějakou pěknou fotku od Tebe, když jis tam tak statečně pobíhal s foťákem...to víš, abych se na to taky podíval na pořádný fotce


-> MATTESS: : díky moc



Ty kola z toho udelaly jiny auto..
lepčí


-> T: kola eRu sednou, vypadá lépe
tak jsem přidal jen pro zatím 2 fotky z Mostu co sjem tu postahoval po odkazech...kdyby to někomu vadilo, stačí říct a smáznu...
a tady ještě foto kol po Mostě...na těch černých kolech jsem si toho tolik nevšimnul
a tady ještě foto kol po Mostě...na těch černých kolech jsem si toho tolik nevšimnul

-> Eidy: nějaký 7mičky se mi tu válí. Kdyby nááhodou někdy překážely, můžeš je odkoupit
-> Luky.: vážně uvažuju nad serioznim přechodem na 4x108 vzhledem k množství a cenám disků.
Stěžejní jsou asi fordí kříže se 7palcema (a víc) za 500e. To opravdu není co řešit...
Stěžejní jsou asi fordí kříže se 7palcema (a víc) za 500e. To opravdu není co řešit...
Pořádný salámy... 

-> vhml: to nejsou žádný, po úpravě (cca 500 za kolo) není problem