
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
ty kola seděj jak prdel na hrnec ,luxusní prostě ktomuhle autu 

-> TTomas: : no podle hodnot by mohlo



-> T: Chladic je novej, tak snad ne, ale cestu to luxovat bude



-> TTomas: : jasný, neříkám, že to nebude fungovat, jen že jsme pesimista trošku no,ale na druhou stránku, co sjem teď s autem dělal, tak věřím, že to byla hlavně moje chyba...nesáhl jsem na chladící okruh:-( takže teď je nové topení,nové trubky a chladič na repas...tak uvidíme,třeba zkusím i tu elektriku časem
hlavně ať to nějak chladí jak má
jinak podle tvých odhadovaných hodnot mam strach,aby ti to nakonec nevysálo vodu z chladiče




jinak podle tvých odhadovaných hodnot mam strach,aby ti to nakonec nevysálo vodu z chladiče


-> T: Aut s el vrtuli jezdilo uz ve sve dobe nekolik. Jako zalozni reseni mam vyriznuti a vytvoreni nasavace pred chladicem odspoda. Nicmene ja stale verim, ze to bude fungovat. Na mechaniku zadna pridavna vrtule netreba. Naopak odlehcit velkou remenici a jeste vyrezat par lopatek. Sam ale poznas, ze se motoru nahore s tou mechanikou uz nebude chtit.
120 bych odhadnul, tak na 400m3/h
120 bych odhadnul, tak na 400m3/h
-> TTomas: : sakra, to by chtělo porovnat třeba se 120 pro porovnání,ale neznam údaje :-/
no nicméně si nejsem jist zcela funkcí a postupem času už vím, že když el,vrtuly , tak pomocnou a nebo na náporáku,ale dozadu nevím....ale uvidíš, až zkusíš no :-)
no nicméně si nejsem jist zcela funkcí a postupem času už vím, že když el,vrtuly , tak pomocnou a nebo na náporáku,ale dozadu nevím....ale uvidíš, až zkusíš no :-)
-> T: Je to nejsilnejsi vrtule co jsem sehnal s prutokem skoro 3000m3/h.
-> TTomas: : aha, no a nějaké parametry třeba proti jiným, když píšeš, že je silná...?
nebo co je to zač vlastně 


-> T: Ano elektrika. Mrkni do karty.
-> jezkos: Tak to je celkem dobra cenovka. Co si bere za 8k netusis?
-> jezkos: Tak to je celkem dobra cenovka. Co si bere za 8k netusis?
-> jezkos: : tak 9,5 s výfukem není zase tak moc....kontakt nějaký máš? pro mě je asi stěžejní to, že nepotřebuje auto a jestli to tak bude, pak mam vybráno :-)
-> Eidy: : nojo, co já vim, co jsi s tím prováděl
-> Eidy: : nojo, co já vim, co jsi s tím prováděl

-> Eidy: u takovýho auta je to v pořádku

-> T: To jsou mi věci
. Tak to ji vyměň, no.

TTomas 07.01.12 14:17:27 napsal:
→ T: Od litiny by ti je mohl udelat Bohus Krejci. Zkus se
s nim domluvit. Od hlavy nemas moc na vyber. Hricinu nebrat – tema hodne
rozdilnejma vetvema si ani moc nepomuzes. Hlusicka je pecka a zrovna na 5k svody
s chladicem vzadu to chce fakt kvalitniho vyrobce coz je i Doupovec, ale pokud
ti odpovi, tak pocitej stejnou nebo velice podobnou cenu jako u Hlusicky
s tim, ze mu to nejspis bude trvat daleko dyl a bude chci k tomu i auto. Na
mne se po pul roce domlouvani nakonec z vysoka vysral, ze dela vejfuky na
Porsche a ze na tyhle picoviny nema cas. Martin Grabijec taky umi a ceny ma
i docela rozumne. Jen nevim jak je na tom ted s casem a po mne chtel taky auto
aby vse 100% sedelo.
já už bych dneska svody k nikomu jinýmu než k Hlušičkovi dělat nedal,jinak svody s chladičem vzadu od litiny 3-1 +výfuk 9.500,-pasuje a kvalita super,bez auta
→ T: Od litiny by ti je mohl udelat Bohus Krejci. Zkus se
s nim domluvit. Od hlavy nemas moc na vyber. Hricinu nebrat – tema hodne
rozdilnejma vetvema si ani moc nepomuzes. Hlusicka je pecka a zrovna na 5k svody
s chladicem vzadu to chce fakt kvalitniho vyrobce coz je i Doupovec, ale pokud
ti odpovi, tak pocitej stejnou nebo velice podobnou cenu jako u Hlusicky
s tim, ze mu to nejspis bude trvat daleko dyl a bude chci k tomu i auto. Na
mne se po pul roce domlouvani nakonec z vysoka vysral, ze dela vejfuky na
Porsche a ze na tyhle picoviny nema cas. Martin Grabijec taky umi a ceny ma
i docela rozumne. Jen nevim jak je na tom ted s casem a po mne chtel taky auto
aby vse 100% sedelo.
já už bych dneska svody k nikomu jinýmu než k Hlušičkovi dělat nedal,jinak svody s chladičem vzadu od litiny 3-1 +výfuk 9.500,-pasuje a kvalita super,bez auta
a když jsme u toho vyvážení, tak já musim vyměnit řemnici přecemi došlo...to snad neva?
-> Eidy: : zítra ji ještě blejsknu...je víc sjetá , než ta moje a nemá rovnoměrný povrch...pokusim se to zachytit na foťák :-)
-> Athlonek: : zajímavý
-> Eidy: : zítra ji ještě blejsknu...je víc sjetá , než ta moje a nemá rovnoměrný povrch...pokusim se to zachytit na foťák :-)
-> Athlonek: : zajímavý

Tak jsem naskenoval co říká knížka o těch pružinách v lamele viz odkaz: www.uloz.to/12426092/torz
ni-tlumic-jpg
-> TTomas: : elektrika?
-> T: Sice tam nic nevidím, ale budu ti věřit.
-> T: Ta vrtule musi primo na chladic. Ja o tomto reseni premyslel taky(primo tlacnou a saci), ale po konzultaci s panem Kasparem jsem se rozhodl pro jednu silnou saci. Zatim ale neodzkouseno.