T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

21:47:36
12.01.2012
tunerlada
ty kola seděj jak prdel na hrnec ,luxusní prostě ktomuhle autu 4
21:45:24
12.01.2012
-> TTomas: : no podle hodnot by mohlo 40 3
20:18:01
12.01.2012
TTomas
-> T: Chladic je novej, tak snad ne, ale cestu to luxovat bude3 4
20:14:36
12.01.2012
-> TTomas: : jasný, neříkám, že to nebude fungovat, jen že jsme pesimista trošku no,ale na druhou stránku, co sjem teď s autem dělal, tak věřím, že to byla hlavně moje chyba...nesáhl jsem na chladící okruh:-( takže teď je nové topení,nové trubky a chladič na repas...tak uvidíme,třeba zkusím i tu elektriku časem 4 hlavně ať to nějak chladí jak má 8 40

jinak podle tvých odhadovaných hodnot mam strach,aby ti to nakonec nevysálo vodu z chladiče 40 3
20:03:02
12.01.2012
TTomas
-> T: Aut s el vrtuli jezdilo uz ve sve dobe nekolik. Jako zalozni reseni mam vyriznuti a vytvoreni nasavace pred chladicem odspoda. Nicmene ja stale verim, ze to bude fungovat. Na mechaniku zadna pridavna vrtule netreba. Naopak odlehcit velkou remenici a jeste vyrezat par lopatek. Sam ale poznas, ze se motoru nahore s tou mechanikou uz nebude chtit.

120 bych odhadnul, tak na 400m3/h
upraveno 2x, naposled 12.01.2012 20:06:15
19:47:03
12.01.2012
-> TTomas: : sakra, to by chtělo porovnat třeba se 120 pro porovnání,ale neznam údaje :-/

no nicméně si nejsem jist zcela funkcí a postupem času už vím, že když el,vrtuly , tak pomocnou a nebo na náporáku,ale dozadu nevím....ale uvidíš, až zkusíš no :-)
18:42:06
12.01.2012
TTomas
-> T: Je to nejsilnejsi vrtule co jsem sehnal s prutokem skoro 3000m3/h.
18:04:41
12.01.2012
-> TTomas: : aha, no a nějaké parametry třeba proti jiným, když píšeš, že je silná...? 4 nebo co je to zač vlastně 4
17:33:06
12.01.2012
TTomas
-> T: Ano elektrika. Mrkni do karty.



-> jezkos: Tak to je celkem dobra cenovka. Co si bere za 8k netusis?
20:27:16
11.01.2012
-> jezkos: : tak 9,5 s výfukem není zase tak moc....kontakt nějaký máš? pro mě je asi stěžejní to, že nepotřebuje auto a jestli to tak bude, pak mam vybráno :-)



-> Eidy: : nojo, co já vim, co jsi s tím prováděl 40
19:36:34
11.01.2012
Milan 136
-> Eidy: u takovýho auta je to v pořádku4
19:30:28
11.01.2012
Eidy
-> T: To jsou mi věci 7. Tak to ji vyměň, no.
19:24:56
11.01.2012
jezkos
TTomas 07.01.12 14:17:27 napsal:

→ T: Od litiny by ti je mohl udelat Bohus Krejci. Zkus se

s nim domluvit. Od hlavy nemas moc na vyber. Hricinu nebrat – tema hodne

rozdilnejma vetvema si ani moc nepomuzes. Hlusicka je pecka a zrovna na 5k svody

s chladicem vzadu to chce fakt kvalitniho vyrobce coz je i Doupovec, ale pokud

ti odpovi, tak pocitej stejnou nebo velice podobnou cenu jako u Hlusicky

s tim, ze mu to nejspis bude trvat daleko dyl a bude chci k tomu i auto. Na

mne se po pul roce domlouvani nakonec z vysoka vysral, ze dela vejfuky na

Porsche a ze na tyhle picoviny nema cas. Martin Grabijec taky umi a ceny ma

i docela rozumne. Jen nevim jak je na tom ted s casem a po mne chtel taky auto

aby vse 100% sedelo.




já už bych dneska svody k nikomu jinýmu než k Hlušičkovi dělat nedal,jinak svody s chladičem vzadu od litiny 3-1 +výfuk 9.500,-pasuje a kvalita super,bez auta
19:03:34
11.01.2012
i tohle jsem našel...jen ale na tomhle kousku....8 4
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.01.2012 19:03:34
19:02:30
11.01.2012
-> Eidy:
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 11.01.2012 19:02:30
17:36:56
10.01.2012
a když jsme u toho vyvážení, tak já musim vyměnit řemnici přecemi došlo...to snad neva?







-> Eidy: : zítra ji ještě blejsknu...je víc sjetá , než ta moje a nemá rovnoměrný povrch...pokusim se to zachytit na foťák :-)



-> Athlonek: : zajímavý 4
20:22:50
09.01.2012
Athlonek
Tak jsem naskenoval co říká knížka o těch pružinách v lamele viz odkaz: www.uloz.to/12426092/torz ni-tlumic-jpg
20:14:23
09.01.2012
-> TTomas: : elektrika?
20:14:20
09.01.2012
Eidy
-> T: Sice tam nic nevidím, ale budu ti věřit.
20:13:05
09.01.2012
TTomas
-> T: Ta vrtule musi primo na chladic. Ja o tomto reseni premyslel taky(primo tlacnou a saci), ale po konzultaci s panem Kasparem jsem se rozhodl pro jednu silnou saci. Zatim ale neodzkouseno.
Extreme Tyres