skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
18:04:44
02.01.2013
02.01.2013

T
dneska jsem si udělal konečně pořádné místo a už to vypadá trošku lépe :-)
11:24:02
02.01.2013
02.01.2013

T
-> Tuner#2: : no na škodu asi nejsou,ale rád bych se držel třeba do 2st., ale co já vim jak to dopadne 

22:36:38
01.01.2013
01.01.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 01.01.13 22:15:02: Gumy měním podstatně dřív. Nejsem prase nehledě na to, že na okruhu jsou i 3° málo a na silnici než ojedem nový vzorek je třeba vyměnit gumy kvůli stáří, neb už nefungujou tak jako nové.
22:15:02
01.01.2013
01.01.2013

vhml
Tuner#2 Větší Áčka nejsou na škodu

Dokud ti nelezou dráty z vnitřku gumy :-)


Dokud ti nelezou dráty z vnitřku gumy :-)
11:35:03
01.01.2013
01.01.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 01.01.13 11:16:26: Zvaž jak moc nízko chceš mít zadek. pak bych podle toho usadil střed nápravy a nastavil patřičný odklon s tím, že budeš moct jak do plusu, tak do mínusu. Pak by za předpokladu, že se to nekroutí to mělo být stejné i na kolech, ale když vidím jak se ve svisláku na předku vynuluje odklon přes 2°, tak si myslím, že i vzadu díky páce se ten odklon zatížením nápravy taky zvětší byť kolo bude od lemu vejškově stejně při oměřování. O kolik, to si netroufám odhadnout, ale viděl bych to tak max. do jednoho stupně, takže se nemáš čeho bát. Větší Áčka nejsou na škodu



11:16:26
01.01.2013
01.01.2013

T
-> bibendum30: : kdekoliv
-> Tuner#2: : no s tím tak nějak počítám, otázka je, kolik to tak může dělat stupňů
-> Eidy: : OK, to v pohodě stačí, až budeš prostě v garáži
dík
jinak, jak píšu T2....otázka kolik stupňů to může až udělat ten motor s převodovkou

-> Tuner#2: : no s tím tak nějak počítám, otázka je, kolik to tak může dělat stupňů

-> Eidy: : OK, to v pohodě stačí, až budeš prostě v garáži

jinak, jak píšu T2....otázka kolik stupňů to může až udělat ten motor s převodovkou

04:20:36
01.01.2013
01.01.2013

Eidy
-> T: Jo, jak říká T2, odklon se samozřejmě mění se zatížením. Ne snad ani tolik v silentech, ale samotnou kinematikou nápravy. A příčku převodovky ti vyfotím, až se dostanu domů. Ale jak říkáš, v podstatě jsem prodloužil stěnu karoserie.
19:26:55
31.12.2012
31.12.2012

Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Jen taková moje poznámka. Odklon kola bude podle mě jiný když to vyměřuješ zvednuté a jiný až to bude stát zatížené na kolech, kdy se můžou deformovat silentbloky a Ačka to udělá větší až si vše sede. Je to jen připomínka aby jsi s tím v možnostech nastavení počítal.
18:20:19
31.12.2012
31.12.2012

bibendum30
T 31.12.12 18:16:27 napsal:
se můžu na nějaký PF-ko vyprdnout…hlavně, ať se tu příští rok
opět všichni sejdem živí a zdraví
Nejlépe na Mosteckým okruhu-vid?
se můžu na nějaký PF-ko vyprdnout…hlavně, ať se tu příští rok
opět všichni sejdem živí a zdraví



18:16:27
31.12.2012
31.12.2012

T
se můžu na nějaký PF-ko vyprdnout....hlavně, ať se tu příští rok opět všichni sejdem živí a zdraví



19:33:21
30.12.2012
30.12.2012

T
-> Eidy: : parádní, fotky mi asi stačí takhle, možná jen kdyby se ti ještě chtělo nějakou fotku, jak to vypadá na "spoji" mezi držákem a příčkou
jinak co jsi se ptal na tu polohu vnitřního držáku, tak je vlastně ten držák na volno na těch šroubech, takže je to v podstatě tak,abych mohl nastavovat jen větší áčka...jinak ty ovály jsou cca 2cm, ale nevim jestli je to schválně nebo ne,ale pohyb je tak max 1cm od max polohy nahoře k max poloze dole... :-/
a koukám, jak jsi říkal o tom eLku pro příčku, tak jsi ho vlastně použil i na držák,takže prodloužil svislou stěnu v podstatě ?
no já zítra asi odstraním ten tunel pro topení a musím odříznout držák spoje spojkového válečku a trubky, a ještě musím doladit pohyb na vnějších držákách, že mi na vnitřních držákách ke stěně tak 1cm chybí.....
jinak co jsi se ptal na tu polohu vnitřního držáku, tak je vlastně ten držák na volno na těch šroubech, takže je to v podstatě tak,abych mohl nastavovat jen větší áčka...jinak ty ovály jsou cca 2cm, ale nevim jestli je to schválně nebo ne,ale pohyb je tak max 1cm od max polohy nahoře k max poloze dole... :-/
a koukám, jak jsi říkal o tom eLku pro příčku, tak jsi ho vlastně použil i na držák,takže prodloužil svislou stěnu v podstatě ?
no já zítra asi odstraním ten tunel pro topení a musím odříznout držák spoje spojkového válečku a trubky, a ještě musím doladit pohyb na vnějších držákách, že mi na vnitřních držákách ke stěně tak 1cm chybí.....
16:57:58
30.12.2012
30.12.2012

Eidy
-> T: máš to tam.
15:56:57
30.12.2012
30.12.2012

T
-> Eidy: : na email prosím, já na to večer kouknu a pak Tě budu bombardovat otázkama



12:51:22
30.12.2012
30.12.2012

Eidy
-> T: Tady jsou nějaký fotky. skoda-virt.cz/cz/.../1340
68-molcan-ova-naprava
Kdybys potřeboval v plným na mail, stačí říct.
Kdybys potřeboval v plným na mail, stačí říct.

10:23:38
30.12.2012
30.12.2012

T
-> Eidy: : mohl by jsi mi to vyfotit, jak to tam máš vařený, dík 

22:00:25
29.12.2012
29.12.2012

Eidy
-> T: Na Kóče mám osy spodních šroubů lehce pod úrovní podlahy. Čili asi jako ty.
21:55:02
29.12.2012
29.12.2012

T
-> m8rinek: : no to jsem si taky všiml a rád bych se dostal na podobné místo....zítra to ještě prohlédnu, ale jestli mam všechno dobře, tak nevim co budu dělat :-/
20:13:02
29.12.2012
29.12.2012

m8rinek
-> T: Máš to opravdu dost nízko skoda110r.eu/erse/.../25%
20(2).JPG Jirkoj vyšel spodní šroub držáku lehce pod šroub příčky
19:45:30
29.12.2012
29.12.2012

T
19:44:10
29.12.2012
29.12.2012

T
jinak držáky teda pryč a dneska už jsem to zkoušel nasadit s tyčí a nějak se mi nezdají ty vnitřní držáky....nejsou nějak nízko ? nevim jak je dostat o kousek nahoru ( pravá strana neni sešroubovaná ) že pokud je budu rvát nahoru, tak dostanu místo áček véčka, že?
nemá ještě někdo , kdo montoval do erka molčanovku fotky kde jsou navařené držáky ?

nemá ještě někdo , kdo montoval do erka molčanovku fotky kde jsou navařené držáky ?