-> m8rinek: : tak teď nevim...vyvážit nevyvážit :-O
a co s tou vůlí ? :-/ to je nejlepší asi sehnat jinou nohu větráku , ne ? :-/
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
07:21:00
20.03.2013
20.03.2013

T
21:24:45
19.03.2013
19.03.2013

m8rinek
-> T: Pokud jsi to neřezal jen z jedný strany, tak to s tou nevyvážeností nebude tak špatné :D
20:42:11
19.03.2013
19.03.2013

T
-> vhml: : ja,ale sebral 5 listů
se jednou stejně naseru a kuchnu to přední čelo :-/


se jednou stejně naseru a kuchnu to přední čelo :-/
20:38:47
19.03.2013
19.03.2013

vhml
-> T: vrtule vyvazena je, pokud si ji nerezal. Takze jen vyresit vuli
19:59:19
19.03.2013
19.03.2013

T
no a teď kde si to mam nechat vyvážit ? :-O nemam tušení kam s tim tady u nás :-O a co s tou volností ložiska ? :-/
17:39:48
19.03.2013
19.03.2013

Eidy
-> m8rinek: Přesně, ty lidi jsou ale děsný kazisvěti 

17:03:49
19.03.2013
19.03.2013

m8rinek
-> Eidy: Takže pokud z ní někdo neudělal tohle skoda110r.eu/110r/kveten1
230004.jpg nebo tohle skoda110r.eu/110r/kveten1
230001.jpg nedejbože tohle skoda110r.eu/110r/kveten1
230002.jpg
Tak by vyvážená být měla :D.
Tak by vyvážená být měla :D.
16:50:20
19.03.2013
19.03.2013

Eidy
-> m8rinek: ok, už mlčím.
16:49:04
19.03.2013
19.03.2013

m8rinek
-> Eidy: Jo z vnitřku jsou vyvažovací nálitky, který jsou různě obrobený...
skoda110r.eu/110r/duben12 70001.jpg
skoda110r.eu/110r/duben12 70001.jpg
16:46:49
19.03.2013
19.03.2013

Eidy
-> m8rinek: no právě. Měla by. Já je teda nikdy nestudoval, ale jsou někde vrtnutý nebo mají jeden list kratší? Pokud ano, rád se nechám poučit.
16:44:03
19.03.2013
19.03.2013

m8rinek
-> Eidy: Vrtule by měla být vyvážená
16:02:23
19.03.2013
19.03.2013

Eidy
-> T: 1mm? Určitě řešit. Když se vrtule točí několik tisíc ot./min., tak to není sranda. Podle mě. Ještě by sis mohl nechat vrtuli vyvážit. Podle mě by to taky přidalo trochu klidu do běhu motoru.
15:58:33
19.03.2013
19.03.2013

T
našel jsem vůli, tak cca 1 mm v uložení ložiska na větráku...prostě se mi hejbe celé ložisko i s hřídelí nahoru a dolu....řešit, neřešit ? :-/
20:35:51
16.03.2013
16.03.2013

minno
-> vhml: keď jazdíš ako hulvát

09:57:44
16.03.2013
16.03.2013

vhml
-> T: copa já můžu za to že to vydrží hovno 

09:43:48
16.03.2013
16.03.2013

T
-> vhml: : Ty nejsi měřítko, co tu čtu na virtu, tak neni zatím asi nic, co bys nezničil



19:48:02
15.03.2013
15.03.2013

vhml
-> Tuner#2: vidíš to, a já už jen ve stovce rozthal dvě.
17:38:28
15.03.2013
15.03.2013

T
-> minno: : nojo a asi milion drobností okolo.....:-/
-> matoo: : počkej až jak dopadnu na geometrii...třeba auto ke mě nebudeš chtít dát :-D :-/
-> matoo: : počkej až jak dopadnu na geometrii...třeba auto ke mě nebudeš chtít dát :-D :-/
14:32:42
15.03.2013
15.03.2013

matoo
-> T: kedy mozem doviest moje na nahodenie napravy?
13:44:10
15.03.2013
15.03.2013

minno
-> T: už len motor a hotovo :)