T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

11:59:35
31.03.2013
-> Eidy: : co uvidim s kostí ? 4

nemam měřák, je tady jeden pán ve škodovce, který tam dělá geošku asi 30 let a dá se s nim mluvit a motat u toho a říct si, takže to doma ani nezkoušim 4
11:36:33
31.03.2013
Eidy
-> T: Ty nemáš žádněj měřák na geošku? Tak to se potom nediv. Jak je to rozjetý, je to k ničemu. Nech seřídit a pak to zkus ;)

A ta kost, no však uvidíš.
10:17:06
31.03.2013
-> vhml: : no já doufám, že to bude jen kulisou :-/ :-(

kloub, vždyť jsem to s Tebou řešil 4

je to tu někde i vyfocený o pár stránek dál 5
09:32:22
31.03.2013
vhml
-> T: mě pětka taky kdysi vyskakovala, ale pamatuju si hovno proč. Jestli blbě nastavená vidlička?



A řadící tyč. Tys dal kost jako byla na posledních sériovkách? Proč ne rovnou kloub?
upraveno 1x, naposled 31.03.2013 09:32:55
17:19:42
30.03.2013
dneska jsem to poprvé vytáhl a poznatky tedy :

na autě jsou maximální áčka, takže rozjezd v zatáčce mi hned nějak klouznul 40 a jinak vypadá , že jedno kolo je sbíhavé a druhé naopak, takže auto bylo zcela neovladatelné...honil jsem to po silnici....což vyřeší doufám geoška...tu plánuju tak cca 1mm sbíhavost a áčka kolem 2st.



jinak se mi zdálo, že někde něco drhne,ale to bude asi tím, než si zase vzyknu, že je všechno slyšet :-D doufám....že ložiska ani bubny se nehřály....ikdyž jsem s tim teda jel max. do 70 km/h



no a poznatky k převodovce.....nové táhlo s kostí je obrovskej skok, že při rychlejším zařazení jsem občas chroupnul zubama, což bude asi chtít doštelovat chod, ale i si myslim, že to bylo tim, že s tou kostí to řadí o moc rychlejc než před tím...takže všechno Ok, až na 5-tý stupeň....dal jsem ho párkrát a pokařdé vyskočil...takže doufám, že to vyřeší jen posunutí kulisy...doufám...



fotky se snažím natlačit,ale nějak mi nejde čtečka, takže zatím nic....
07:45:41
27.03.2013
matoo
-> m8rinek: jazdim ho dva roky a nic, ani kamienky nejako nejsu nachytane, ked tak by si si pred to dal sietku, ak jazdis po sotoline
22:30:46
26.03.2013
m8rinek
-> matoo: Nevypadá to zas tak zle... jen není ten chladič ,,slabej,,? Tj do prvního šutru?
21:33:15
26.03.2013
matoo
21:28:37
26.03.2013
matoo
-> m8rinek: ramy radiatoru su plechove, cize to sa zvarit da :)
20:44:12
26.03.2013
J.T.
m8: 120cka měla jak plech, tak hlínu pokud se nepletu
20:41:22
26.03.2013
-> m8rinek: : to už chceš moc, počkej,až to uvede na pravou míru osobně matoo 4
20:30:41
26.03.2013
m8rinek
-> T: Nejsou z hlíny?
20:29:20
26.03.2013
-> m8rinek: : myslím, že má sletované dva nebo tři radiátory z topení ze 120...pokud se nepletu.....
20:26:19
26.03.2013
m8rinek
-> matoo: a to je jak? Byla by fotka?
20:22:23
26.03.2013
-> matoo: : to možná jo,ale nemam na to žádný věci a nějak si na to sám netroufám...tady jen předělám díry v nejlepším případě a hotovo....4
20:04:30
26.03.2013
matoo
-> T: ja si aj tak stale myslim, ze moje riesenie je cenovo najpristupnejsie a vzhladovo by sa dalo poriesit aj krajsie ako mam ja :)
19:51:31
26.03.2013
-> Fifa: : OK, pokud to neni tajné, tak mi pošli fotky i s rozměrama pro zajímavost 4 díky
19:42:21
26.03.2013
Fifa
-> T: Docela dobré rozměry má i chladič vodního okruhu pro chlazení výměníku v saní na 1.2 TSI. Je široký a podlouhlý. Nevýhodou standardního dílu jsou plastové boční komory a malé průřezy trubek. Obdobný chladič je i na 1.4 TSI a na 1.4 TSI twincharger. Jen si nejsem jistý jaké přesně modely aut to mají. Jeden z modelů by měla být Fabia RS. TAm by chtělo udělat komory z alu s vývodama podle potřeby. To ale není podle mě zase tak velký a neřešitelný problém. O víkendu můžu vyfotit co mám připravené já :-)
upraveno 1x, naposled 26.03.2013 19:43:33
14:36:42
25.03.2013
díky všem, po něčem se poohlédnu a uvidíme co z toho bude 5



-> matoo: : tak,tak 5
08:30:01
25.03.2013
vhml
-> T: redukce se nechaj vyprasit snadno, takže jde hlavně o tlak. Ale turba tlačej kolem tý jedný atm, takže by to mělo bejt v pohodě. Jen běžnej vodní chladič je velkej a tenkej, intercooler má zpravidla malou plochu a je hlubokej. Ale možná to je jen kvůli zástavbovým rozměrům.
Extreme Tyres