skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:51:13
11.06.2013
11.06.2013

Eidy
-> T: Já mám nataženou kostru z převodovky přímo do kastle. Tobě to možná skvěle kostří na příčku, ale co příčka ke kastli?
19:49:51
11.06.2013
11.06.2013

afro100
-> T: natreta priecka nekostri cez nosnik ..
19:35:52
11.06.2013
11.06.2013

Nwkt
-> T: Očistil si to od barvy? Jinak bych klidně přidal ještě jednu na druhej silent a kabel od baterky na šroub u startéru
19:34:45
11.06.2013
11.06.2013

T
-> Eidy: , -> Nwkt: : kostru mam novou viz. foto...spojení nohy větráku a silent....špatně,dobře ?
jinak občasné prosvícení se projevilo až teď po vyndání automatu na světla a nandání nové baterky....
jinak občasné prosvícení se projevilo až teď po vyndání automatu na světla a nandání nové baterky....
18:30:19
11.06.2013
11.06.2013

Nwkt
-> T: Kostry motoru?
18:26:54
11.06.2013
11.06.2013

Eidy
-> T: takže baterka nová, regly jsi měnil už loni, stejně jako altíky. Mám pravdu? Kolik to dobíjí, měřils? Tohle jde už trochu mimo mě, ale co třeba špatná kostra?
17:10:00
11.06.2013
11.06.2013

T
tak baterka vyměněna a aby toho nebylo málo, tak jsem ještě vyhodil automatický rozsvěcovač světel a byl dneska jen na kus se projet a občas se rozsvítí dobíjení :-/ jen teda bez zátěže,ale jen někdy a po prošlápnutí plynu samo zhasne, nápad co by to mohlo být ? :-/
19:55:38
29.05.2013
29.05.2013

T
-> onba: : děkuji velice za poklonu
potěší 2 x, když jsi auto viděl na vlastní oči




19:41:46
29.05.2013
29.05.2013

onba
Hezký éro, auto jsem znal z fotek, ale poprvé jsem ho viděl až v Běšinách. Velká poklona a gratulace!
20:47:56
27.05.2013
27.05.2013

castrol
-> škodec: tak teraz som upadl



20:46:49
27.05.2013
27.05.2013

minno
-> škodec: tak predpokladam ze ju vybija o to tolko isto ako by vybijal aj 45Ah baterku, takze ju o tolko isto aj dobije aj nech ma 120Ah :)
20:02:47
27.05.2013
27.05.2013

T
-> afro100: : no když se podíváš na fotku číslo 4 , tak jsem to přivezl s něčím podobným 

19:28:08
27.05.2013
27.05.2013

škodec
-> afro100: sak to ju ten seriovy altik nenabije ani cestou do Tokya

19:23:08
27.05.2013
27.05.2013

afro100
T 26.05.13 19:02:39 napsal: .. a pro vtipálky…měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší

napriklad 80Ah co mam v rapide







14:48:32
27.05.2013
27.05.2013

T
-> Péďa17: : potěší dvakrát tolik, když už jsi viděl auto naživo, díky 

10:38:04
27.05.2013
27.05.2013

Bery
-> m8rinek: já i na volnoběh.
21:59:48
26.05.2013
26.05.2013

Péďa17
-> T: krásné erko
19:02:39
26.05.2013
26.05.2013

T
chtěl jsem modrou vartu,ale převládá názor, ke kterému se kloním posledních pár dní, takže rozhodnuto...koupit něco :-D dík
-> m8rinek: : předpokládám, že to je otázka na to co jsem psal u Běšin....nevím,ale při těch problémech s dobíjením mi svítila kontrolka, což teď ne a jinak po roztlačení auto jelo, takže tak i tak je baterka na řadě a budu doufat, že to jen jen tím.....že mě zarazil ten chod na tři válce :-/ a po vypnutí světel to jelo zase jako z praku.....tak nevím...koupím baterku a uvidíme...
a pro vtipálky....měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší

-> m8rinek: : předpokládám, že to je otázka na to co jsem psal u Běšin....nevím,ale při těch problémech s dobíjením mi svítila kontrolka, což teď ne a jinak po roztlačení auto jelo, takže tak i tak je baterka na řadě a budu doufat, že to jen jen tím.....že mě zarazil ten chod na tři válce :-/ a po vypnutí světel to jelo zase jako z praku.....tak nevím...koupím baterku a uvidíme...
a pro vtipálky....měl jsem tam jen 54-ku baterku :-D jsou i větší


17:09:46
26.05.2013
26.05.2013

Kocvin
-> Eidy: Bez baterky jde normálně jezdit
Akorát můžou shořet diody v altu..

17:04:33
26.05.2013
26.05.2013

m8rinek
-> Eidy: byl to první den s 2x DCOE, tak nevim jestli se ty otáčky daly považovat za volnoběh :D. Ale jinak jo, přelezl jsem dozadu a baterku z Transportéra díky neopatrný manipulaci odpojil, motor běžel, tak jsme ji zas připíchl jako by se nechumelilo...