
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
zima začíná a není čas otálet....díky rOMANOVI, Bedřichovi a v neposlední řadě Sakymu 

-> Lock007: : díky,ale jsem si vědom, že nejsou top stav
jinak na Tvoje jsem taky koukal a je vidět, že jsou z více kusů...asi to fakt nebyla žádná sranda pro čalouníka
ale jsou parádní :-)
jinak nechci se vymlouvat,ale podle mě taky hodně záleží na materiálu



jinak nechci se vymlouvat,ale podle mě taky hodně záleží na materiálu

Ty sedačky jsou pěkný a klobouk dolu, že sis je udělal celý sám !
já si ty svoje nechal přečalounit, sám bych si na to určitě netroufnul. Podle slov čalouníka s letitou praxí to prej byla druhá maturita
PS: koukni ke mě do karty jak ty moje byly původně čalouněný látkou z nějaký deky a taky to bez problému jezdilo v nějakym áčkovym favoritu nebo co


PS: koukni ke mě do karty jak ty moje byly původně čalouněný látkou z nějaký deky a taky to bez problému jezdilo v nějakym áčkovym favoritu nebo co

-> m8rinek: : taky že dám
za 1. jsem psal, že stejně na to teď nemam peníze a za 2. je tam prásknu a třeba se to rozsedí
-> ZdrubT: : i bych o tom chvilku uvažoval,ale otázka je, co by mi za to kdo dal
-> Tuner#2: : v pohodě
jinak jsem si o to řekl sám, tak to mám a upřímnosti si cením, takže za jakékoliv názory děkuji, leč jak jsem psal, tak sedačky do auta půjdou a pak se uvidí....třeba na ně dojde další sezónu
nebo přiberu 10 kg a budu muset sehnat úplně jiný



-> ZdrubT: : i bych o tom chvilku uvažoval,ale otázka je, co by mi za to kdo dal


-> Tuner#2: : v pohodě

jinak jsem si o to řekl sám, tak to mám a upřímnosti si cením, takže za jakékoliv názory děkuji, leč jak jsem psal, tak sedačky do auta půjdou a pak se uvidí....třeba na ně dojde další sezónu



-> T: Nechci kazit radost, ale pokud mám být upřímný, tak bohužel jako Eidy 

Pro mě je to čalounění v poho. Já je klidně do auta nasadim a ty máš další pokus
Nemam žádný dokonalý leštěnky

-> Nwkt: Počkej, vždyť to do Mostu jezdí na podvalníku, tak to snad závoďák je? Nebo podle čeho se to teda pozná?
-> m8rinek: Ale na závoďáka, kde se nemusí hledět na nějakou estetičnost ... 

-> T: Ale kuš, tyhle sedačky se pošívaly látkou na závěsy a službu udělaly i s blbym vzorem, tohleje sice vidět, že to není profesionální práce, na druhou stranu to bude sloužit stejně jako látka za bůro... Normálně bych to bez bázně a hany namontoval...
tak až takovej trapa jsem nečekal :-( no teď už je pozdě, že peníze na auto jsou pro letošek na jiné komponenty :-/
-> T: ale není to strašný. jen to čalounění trochu kazí dojem jak již řekli kluci. zbytek zpracování je super. taky bych byl pro nechat to čalouníkovi. Kastli si vyvaříš, ale lak necháš lakýrovi tak to ber z týhle stránky
-> T: Nechci ti kazit radost, ale tohle bych si do auta nedal. Je to vlastní práce, ale je to strašně vidět. S karbonem se crcáš vždycky tak dlouho. Brousíš to, leštíš to, mazlíš se s tím.
Myslím, že jsme ještě ohleduplní, protože jsi to ty. Dát to sem nějakej nováček jako svůj výtvor, to by byla jiná smršť. Promysli to.
Myslím, že jsme ještě ohleduplní, protože jsi to ty. Dát to sem nějakej nováček jako svůj výtvor, to by byla jiná smršť. Promysli to.

-> T: Ber to jako vývojovej experiment
poučil ses na tom a teď určitě budeš vědět jak to udělat líp

tak to jsem nečekal, že až takhle je to strašný
no to se nedá nic dělat...
už jen s chutí dodělat druhou 



-> T: Fakt to promysli. Nemáš žádnou tuzigovou jebku šitou horkou jehlou a tohle k tomu prostě nesedí 

já si myslim že na total ameter práci je to luxusní, jestli je to první věc kterou sis obšil tak ok :-) a jasný je že vlastní práce je vlastní práce :-) aspoň budeš mít na co vspomínat :-)
-> Eidy: : nešlo o peníze, chtěl jsem si to prostě udělat sám i s tímto rizikem...a pořád si říkám, že na amatérskou práci to není zase snad až tak špatný :-) ikdyž jsem viděl samozřejmě mnohem hezčí, než moje :-)
a díry jsem si dělal na autě, takže to mám na míru na mě :-)
a díry jsem si dělal na autě, takže to mám na míru na mě :-)
-> Eidy: musim souhlasit, parádní sedačky. Neřikám, že nejsi šikovnej, ale tohle je práce pro čalouníka kterej se tim živí, a zaplatit mu to peněženku nemůže bolet protože výsledek za to prostě musí stát
-> T: Tak jo. Líbí se mi výsledek, co vypadnul z formy. Líbí se mi vyztužení opěrky hlavy. Mám trochu obavy, že boční díry jsou malý a neprolezou zámky pásů. Ale budiž. Spíš si myslím, že jsou moc vzadu. Pas bys měl mít přes pánev, pod vrchní hranou. Ne nad. Pak to při bouračce prej dost bolí.
Co mi ale přijde velká škoda, to je čalounění. Takový pěkný sedačky a ... Je strašně vidět, že je to dělaný doma.
To se mi nelíbí.
A přijde mi líto, že si s tím dáš tolik práce a pak to dopadne takhle. Já dával čalouníkovi 5000 a nemrzí mě to.
Co mi ale přijde velká škoda, to je čalounění. Takový pěkný sedačky a ... Je strašně vidět, že je to dělaný doma.

A přijde mi líto, že si s tím dáš tolik práce a pak to dopadne takhle. Já dával čalouníkovi 5000 a nemrzí mě to.
-> Nwkt: : máma, já to pak instaloval...