
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T 23.01.14 22:02:53: V kolik jsi jel okolo? Však víš co říkal o převodovkách Véna. Tam bylo špatně úplně všechno a myslím, že teď to bude OK 

-> Tuner#2: : tak to nevim,ale svítilo se v garáži
tak to už jsem si taky bohužel říkal a beze srandy....ale před tím jsem jezdil v pohodě, tak snad nemam rychlejší ruce než nohy




-> T 23.01.14 21:51:07: Já dneska přijel po 20hod. takže mě jsi tam asi neviděl. To musela být Máša pro kočárek
Jasný, jsem na to zvědavý co na to řekneš, snad to nebude co řazení, to křup, to by pak už bylo o užiivateli
JOKE 



-> Tuner#2: : jojo, viděl jsem, že se svítilo v garáži, tak jsi snad makal
jinak spokojenost s cenou a práci poznam až na autě,ale máš ji taky od něj, takže věřim, že to bude v pořádku, že bys ji jen tak někomu nedal dělat
jo a ptal jsem se mimo jiné i na olej právě a říkal klasiku 80-ku 


jinak spokojenost s cenou a práci poznam až na autě,ale máš ji taky od něj, takže věřim, že to bude v pořádku, že bys ji jen tak někomu nedal dělat


-> T 23.01.14 20:10:12: Hezky, takže dneska jsi tady byl? Doufám, že bude spokojenost 

-> mirecek.666: : klasika kyvka....jen jsem nevědel jak to s nima bude a jsem spokojen, tak jsem je dal konečně na komax, když už to bylo rozebraný 

-> T: co to máš na tý fotce za pružiny?
-> mirecek.666: : jojo, koukal jsem a hezký
tak příčku mám teď dutou připravenou a dál na ni sahat nechci a do držáků už se mi taky moc vrtat nechtělo, tak jen na oko
ale pak to zvářím a porovnám a mohlo by se tam půl kilča snad najít 




-> T: -> T: to jsem koukal, já třeba ořezával dorazy na zadní nápravu tak dlouho až z nich zbyla půlka s kupou děr a řikal jsem si jestli to má smysl to tam ještě dávat:-) ještě nemáš tu příčku odvrtanou jak měl Eidy:-)
-> mirecek.666: : tak jde o to do čeho vrtáš a ani to neni rozhodující, pokud jsi třeba viděl odvrtání držáků motoru podle Eidyho



-> T: já do toho vrtám taky, ale málo asi:-) pořád si řikám aby to něco udrželo, ale podle toho jak koukám k tobě můžu směle pokračovat:-D
-> mirecek.666: : jojo, pomalu to začínám chápat, že se to doma prostě neztratí a jednou bude po tom hlad
díky, neni to zase taková úspora,ale mě se to tááák líbí


díky, neni to zase taková úspora,ale mě se to tááák líbí

-> T: taky už mám jednu do zásoby:-) tohle se jentak neztratí, ten ementál je inspirativní:-)
-> mirecek.666: : jedna byla u pana doktora po Mostě
a rovnou je z ní 4,22 a ta druhá je kdyby náhodou, jinak klasika 3,9
v podstatě jsem odvezl 3 a dovezl 2 + něco dílů ještě úplně nových....


v podstatě jsem odvezl 3 a dovezl 2 + něco dílů ještě úplně nových....
-> Kubis09: : jojo držák na cívku, díky, kdyžtak koukni http://www.youtube.com/us
er/110rTom a nejede to špatně,ale má to mouchy a ještě více much mám já 

-> T: copak je v těch špajzkách schovanýho?:-)
-> T: kurde tady je to jak na honda-clubu tam když se odlehčují crx tak vytahují aj nádobku na ostřikovače. Však na co.
To je držák na cívku? to by mě nenapadlo :D ale jo dobré to máš. Jinak jak to jede? hodně by mě to zajímalo, mám podobný setup akorát jezdím ještě sedr. video není? 


tak součástky mám už všechny, takže je to jen na mě, kdy bude hotovo




-> Tuner#2 - zrušená registrace 10.01.14 16:18:43: s tím musím jenom souhlasit:D
-> Eidy: : uvidíme
zrovna Ty se mi máš co smát ohledně odlehčování
-> MOLSO: : se směj,ale já původně myslel, že tam dam jen dvě elektrikářský zdrhovačky
carbon jsem chtěl původně taky,ale to je samá maličkost, chce to už něco pořádnýho



-> MOLSO: : se směj,ale já původně myslel, že tam dam jen dvě elektrikářský zdrhovačky


carbon jsem chtěl původně taky,ale to je samá maličkost, chce to už něco pořádnýho
