skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> m8rinek: : tak teď nechápu :-D takže při sundavání ji nechám....pak ji vyndám při výměně skel a než zase okno vrátím na místo, tak už s lištou ?
-> T: Ne, lištu nech, akorát, když ji budeš mordovat tak si ji zkroutíš... Nandat zase před montáží ;).
dneska první várka a tím necelé 2 kg dole...na každé straně
jen ještě uvidíme jestli folie zůstanou nebo ne...
zadní okno musím nejdřív vyndat tu hliníkovou lištu, pak až okno a zpět lišta na posledním místě. říkám to správně ?

jen ještě uvidíme jestli folie zůstanou nebo ne...
zadní okno musím nejdřív vyndat tu hliníkovou lištu, pak až okno a zpět lišta na posledním místě. říkám to správně ?
-> TTomas: Ale předsycená zkřehne po 3 měsících a navlhne ještě dřív...možná jestli často mění motor, že mění i fusekli
Kdo ví, jaký průměr mají uhlíkové vlákna, co dělají v plicích a jak odolávají otěru, by si do interiéru uhlíkovou neprosycenou tkaninu asi nedal. Podle mě je to jen lesklá černá látka.

-> TTomas: : tak, tak plnej souhlas
jinak mě se to ani po pravdě nelíbí
radši hotový carbon a nejlépe, pokud má hloubku zjišťuju....chtěl jsem teď něco lakovat,ale nelíbí se mi to,mam raději, když je to vyleštěné


jinak mě se to ani po pravdě nelíbí



Klasicka sucha karbonova tkanina ma tendenci se neustale trepit, takze tohle z ni udelat je prakticky nemozne nebo si absolutne nedokazu predstavit jak na to. Mozna jak pise Tcko. Nejdriv ji nalepit na nejakou latku. Nebo mozna je to ta predsycena. Ta se netrepi vubec.
-> Eidy: : to chápu,ale jelikož jsem to měl párkrát v ruce, tak nechápu jak s tím můžou šít
leda jestli neni nějaká normální látka pod tím...

-> T: Je to ušitý z karbonový tkaniny. Pecka!
-> Eidy: : doufám
-> Zivosek: : viděl jsem a moc to nechápu :-D ale inspiruju se zatím trošku jinak....uvidíme, jestli to stihnu do srazu

-> Zivosek: : viděl jsem a moc to nechápu :-D ale inspiruju se zatím trošku jinak....uvidíme, jestli to stihnu do srazu

-> T: Dej tomu čas. Třeba si to sedne.
dneska jsem to projel s jiným olejem, dal jsem klasickou obyčejnou 80ku a trojka byla v pohodě, dokud se nezahřál olej a dvojka chroupe při podřazení,ať dělám co dělám....tak nevím jestli nezkusím ještě hustější olej,aby chroupala jen 2-ka....
dvojka při podřazení a trojka jak kdy...někdy i nahoru a někdy i dolu...
dvojka při podřazení a trojka jak kdy...někdy i nahoru a někdy i dolu...
-> ZdrubT: Ty už to máš, pokud vím.
-> ZdrubT: : to asi chceš
ale dokud to nebudu mít doma, tak budu dělat tajnýho 


-> T: Ahoj chlapci. Nevim o čem je řeč, ale já to určitě chci taky!!!!!

-> Eidy: : a já budu mít, to snad bude Éro lehčí než Kóča
pokud jde o ty stahovačky, tak koupíš na speedpru, bavil jsem se o tom se Zdrubem
jestli se nepletu 

pokud jde o ty stahovačky, tak koupíš na speedpru, bavil jsem se o tom se Zdrubem


-> T: Ale ne všechny.

-> Eidy: : ale notak, teď jsem na řadě, Ty už máš přece 

-> T: GRRRRRRR, jo.