skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: ak to radí cez zuby a spojkou to nie je, tak bez vyberania a rozobratia prevodovky to asi nevyriešiš. Ale aj tak je to divné že máš problém až do 4. kvaltu, obvykle bývajú KO synchróny len na 1 a 2, maximálne 3.... Takže rýchlosti nahor ide radiť v poriadku, problém je len pri podradzovaní? A skúšal si do všetkých rýchlostí podradzovať s medziplynom? Ako to šlo?
-> Tuner#2: : jojo dík, ale já bych to nejraději vyřešil na autě :-/ nebo prostě nerad bych vyndal převodovku,abych zjistil, že to bylo řešitelné na autě :-/
-> T 15.04.13 20:35:56: To je poslední stádium před chroupy, chroup 
Sorry ale musím to brát s humorem
Převodovce nerozumím, vždy to dáme Vénovi z Rokycan a ten ví co a jak. Pokud by jsi nevyřešil, tak můžu zařídit 

Sorry ale musím to brát s humorem


tak jsem dneska vypustil olej z převodovky a bylo tam dost bronzovýho prášku, předpokládám ze synchronů :-/
sakra co to může jen být :-/
jinak tyčku jsem koukal a ta je skoro bez vůle, takže tou to nebude, což jsem stejně čekal, že od motoru až po spojku a přítlačák byly původní před výměnou převodovky...
sakra co to může jen být :-/
jinak tyčku jsem koukal a ta je skoro bez vůle, takže tou to nebude, což jsem stejně čekal, že od motoru až po spojku a přítlačák byly původní před výměnou převodovky...

-> vhml: : nene, ty se nevyndavaly....jen se na ně kouklo a zase šup zpátky...
edit : jak přeházet ? jako synchron třeba z 1 na 3 , např. myslíš ?
edit : jak přeházet ? jako synchron třeba z 1 na 3 , např. myslíš ?
-> T: a nepřeházel si je mezi sebou?
-> vhml: : nene, koukal jsem na ně a vypadaly jako nový, takže tak...
-> Eidy: : to chroupnutí mi připomíná, jako bych neměl sešláplou spojku a je až na podlaze a přijde mi spojka trošku měkčí...ale je divný, že to nedělají všechny kvalty....
-> Eidy: : to chroupnutí mi připomíná, jako bych neměl sešláplou spojku a je až na podlaze a přijde mi spojka trošku měkčí...ale je divný, že to nedělají všechny kvalty....
-> T: Co si pomůžeš delší tyčkou? Jakou máš teď vůli?Já to dělám tak na 3mm a je to ok.
-> T: tys dával nový synchrony?
jinak k převodovce....
při brždění motorem hučí pořád, kromě 5-ky...což mi je u pr...
ale s kvaltama je to horší :-/
1. bez problému
2. při řazení na ní OK,ale při podřazení na 2 to pokaždé chroupne :-/
3. taktéž, jen pokud nechám při podřazení převodovce trošku času, tak se to dá..ale při normálním řazení taky chroupne :-/
4. to někdy pobere jen tak a pokud zařadím s mezi plynem, tak OK
5. je v pohodě
co by to mohlo být :-/
chystám se na prodloužení tyčky z válečku a olej 80...
pokud teda nemá někdo tušení, co by to mohlo být konkrétněji :-/
při brždění motorem hučí pořád, kromě 5-ky...což mi je u pr...
ale s kvaltama je to horší :-/
1. bez problému
2. při řazení na ní OK,ale při podřazení na 2 to pokaždé chroupne :-/
3. taktéž, jen pokud nechám při podřazení převodovce trošku času, tak se to dá..ale při normálním řazení taky chroupne :-/
4. to někdy pobere jen tak a pokud zařadím s mezi plynem, tak OK
5. je v pohodě
co by to mohlo být :-/
chystám se na prodloužení tyčky z válečku a olej 80...
pokud teda nemá někdo tušení, co by to mohlo být konkrétněji :-/
-> Eidy: : dík :-)
nojo tak mě zajímalo, co to umí
-> U-Geen: : to doufám

nojo tak mě zajímalo, co to umí

-> U-Geen: : to doufám


-> T: mozna spis nechceme vedet :))
-> T: Podložky mám od Tesárka. www.kovotesarek.cz/produk
ty Byly doma asi 4 dny po zadání.
Nesmíš na těch brzdách stát jako na rejči :D
Nesmíš na těch brzdách stát jako na rejči :D
-> Eidy: : jojo, vypadá to tak na 1 cm cca....
gumy jsem zkoušel tak nějak v rámci možností...čekám na okruh...jen se mi je povedlo jednou zaseknout na brzdách...předek
dej mi prosím odkaz na tu firmu, odkaď máš ty poslední podložky , dík :-)
-> Tuner#2: : to určitě
vidim to tak max 2 cm
-> U-Geen: , -> Luky: : nevíte, co ?

gumy jsem zkoušel tak nějak v rámci možností...čekám na okruh...jen se mi je povedlo jednou zaseknout na brzdách...předek

dej mi prosím odkaz na tu firmu, odkaď máš ty poslední podložky , dík :-)
-> Tuner#2: : to určitě


-> U-Geen: , -> Luky: : nevíte, co ?


-> U-Geen: délka nebo tloušťka? 

-> Tuner#2: no a ty snad vis, jaky ma T chlupy? :))
-> T 14.04.13 20:27:01: To není o chlup, ale tak o 3cm 

-> T: foto 134, přední kola sedí v lemu perfektně. Chce to ještě podložit zadek a budeš to mít o dost širší než já. Počkej na okruhu. A co gumy? Zkoušel jsi je nějak víc?
tady je to možná ještě patrnější....zadek asi musí dolu...a ven taky 
