skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
po...teď jen přemýšlím jestli se s ní bude ještě něco dělat nebo ne....
-> Bery: : no já ať tam dam jakoukoliv baterku místo té co mám, tak ušetřim mraky váhy
-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no
tak se budu těšit na fotky ostatních alespoň 


-> Tuner#2: : trošku jsem prohloupil no


-> T 11.08.12 07:51:06: Na mě nespadla ani kapka. Sice tam to bylo po vodě, ale jinak předpovědě seděla a fotky díky počasí masakr...
vy s těma baterkama naděláte,3 sezony mám gelovou bannerku s poloviční váhou a rozměry oproti klasice a stála o 15stovek víc a jak slouží.
závodní je za balík,to je děs...
závodní je za balík,to je děs...
-> Tuner#2: : tak nevim jak jsi objednával počasí,ale u nás zatím prší a je pěkná zima 

-> Tuner#2: : Petr jede taky feldou
jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme
takže musim auto umýt


jinak focení beru vždy, že jiného fotografa nemám a tak často se taky nevidíme




-> T 09.08.12 08:02:47: Já vím jen o Toě a M@rtinovi a focení není problém, však víš
My tam budem celý den kolem EASCA a pak se procházet po letišti, možná to prsknu i k leštěnkám pokud za to nechtí ranec. Už jsem nikde nebyl leta 


-> M@rtin: : ty též?
-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení?

-> Tuner#2: : tak už je nás tolik, tak neni naplánované nějaké focení?

-> T: Tak doufám že dorazíš, pořasí má bejt OK.

-> T 08.08.12 07:36:36: Super, doufám že Érem

-> Tuner#2: : no pokud dovolí počasí, tak bych se zastavil, mam to za barákem 

-> T: Čau pane, jedeš na Příbram teď v sobotu? Jestli vše klapne, chci project auto a ukážu se tam 

-> TTomas: : 

-> vhml: Ja patral, ale ikdyz vezmes malou/lehkou, tak jsou furt mnohonasobne drazsi nez klasika, takze nekonec jsem vzal jednu z nejmensich klasik s 12kg a dal ji dopredu, kde uz mi ty kila navic tolik nevadi.
-> vhml: : čekal jsem ,kdo se vysměje první
hele závodní jsem koukal ,ale pro mě zbytečná investice...já už takhle ušetřim několik kg při klasický baterce 


-> T: hlavně že jsi ušetřil 20 deka :-D Zapátrej po závodních lehkých baterkách. Taky bych nějakou pořídil, ale nevyznám se v tom. Váží sotva 5kg
-> vhml: : říkám, že mě ty nejhorší zátěže ještě čekají



-> T: pořád tam ještě máš tu 20 kilovou baterku? 

-> radekp: : tak prozatím jen drobnosti, že věci jako zadní sedačky atd mě čekají.....
přední plato na palubce i s mřížkama před : 1015 g a po 330 g
přední tapece před 1930 g ( +- oba stený, váha jednoho ) a po 1320 g
to jsou zatím hotové výrobky.....
přední plato na palubce i s mřížkama před : 1015 g a po 330 g
přední tapece před 1930 g ( +- oba stený, váha jednoho ) a po 1320 g
to jsou zatím hotové výrobky.....