
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> venni: : máš ji tam ,dík 

-> T: pošli mi fotku na mail a ja Ti hadici zaretušuju 

-> Eidy: : 1.bohužel se tam někomu válela ta hadice no, ani nevim komu a kde
možná ji zkusím odstranit nějak z fotky...
2. myslímš jako aby nebyl závit čidla moc dlouhý? čidlo má závit tak max 1,5 cm a policajt nevim :-/
-> Fifa: : tak snadto neudělá, co píše Eidy....

2. myslímš jako aby nebyl závit čidla moc dlouhý? čidlo má závit tak max 1,5 cm a policajt nevim :-/
-> Fifa: : tak snadto neudělá, co píše Eidy....

-> T: Nechybí šroub na vzpěře pod altíkem? A jen bacha na to, abys čidlem neškrtil průtok oleje.

-> T: Čidlování takhle být může. Není v tom problém. Taky mám zabraný každý volný otvor v bloku do oleje nějakým čidlem.
-> T: Slušivá fotka od T2. Škoda tý červený hadice, hodil bych ji stranou. Ale co už. Přesto je pěkná.
-> Milan 136: : jasný, proto píšu zapalko...to měla být pojistka číslo 2



-> T: 30 je stálej, ale nevím, radši bych to dal na 15(po klíčku).
Když motor stojí, tak není střeba sledovat tlak
Když motor stojí, tak není střeba sledovat tlak
-> Milan 136: : takže M je čidlo a 30 je zapalko tedy...děkuji velice 

-> T: tak 30 je stálý + a 31 je kostra
-> Lubes: : HDR od T2...taky se mi moc libí 

krásna

jo a jelikož k budíku nebyl žádný plánek, tak se zeptám...co kam ?
kdyby to nešlo přečíst, tak jsem to ještě napsal vedle...
kdyby to nešlo přečíst, tak jsem to ještě napsal vedle...
tak u kohoutu byla loužička, ale zatím jsem všechno podotahoval a uvidím, až se projedu a mezi tím jsem se pustil do toho tlakoměru a jedna kontrolní otázka....může to tak být nebo jsem zase něco pos..l....všichní ví, jaký jsem motorář, tak se ptám pro jistotu...čidlo na tlak jsem nechal místo policajta....a policajta sem....může být?
-> m8rinek: : aha, já pořád kde co brousit
-> vhml: : topení je ve předu z žigula nebo čeho a v zimě je dávané nové a topí hezky

-> vhml: : topení je ve předu z žigula nebo čeho a v zimě je dávané nové a topí hezky

-> T: zahodit radiátor a dáz z favorita, dokonce to pak i bude topit.
Na kohouty bacha, já vyměnil těsnění pod hlavou dřív než jsem zjistil že nemám dovřenej kohout na chladiči.
Na kohouty bacha, já vyměnil těsnění pod hlavou dřív než jsem zjistil že nemám dovřenej kohout na chladiči.
-> T: rozebereš kohoutek, opatláš zubní pastou a šmrdláš, až si kužel zase sedne, složíš a vyzkoušíš těsnost...
-> m8rinek: : aha, to už vim...jen nevím co myslíte tim zabroušením



-> Eidy: Já nový nesehnal a co jsem sehnal starý tak šel i profouknout, chce to jemný brusivo, třeba zubní pastu...
-> m8rinek: Já zabrušovat zkoušel a nadělal jsem do něj jen drážky. Stojí pár kaček, tak raději nový.