skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: baterka,pokial si si isty,ze je dobra, zla kostra motora ..
tak jsem auto konečně umyl po zimě a dal si větší projížďku
(mimo jiné jsem zjistil, že jsem jezdil bez přístupu vzduchu v blatníku a stejně chladilo
)
cesta dobrá,motor dobrý, jen jsem se dostal poprvé lehce za 6t. otáček a otáčkoměr vypadá, že se mnou moc mluvit nechce
a aby toho nebylo málo, tak auto chcípnu a pak to startovalo jako by nebyla baterka...tak jsem to roztlačil a doma jsem to zkoušel znova startovat a to už ani ťuk....startér? 


cesta dobrá,motor dobrý, jen jsem se dostal poprvé lehce za 6t. otáček a otáčkoměr vypadá, že se mnou moc mluvit nechce


-> Eidy: : dělám pořád
takže : webwr už je na 1100-1200 otáčkách, vrtal jse se v tom včera s Petrem a je to o dost lepší...klapka se trošku srovnala a ještě jsme sundali doraz klapek a otáčky dole a pocitově při jízdě se to zdá stejné, jen menší volnoběh, takže snad OK (pružinky jsou jen z té propisky a stačí a výfuk už nestřílí )
jinak mi kamarád přivezl z komaxitu origo výztuhu a kdyby náhodou , tak větší řemenici na pumpu, pak jsem dal podle vhml klíňák 1075 a zdá se mi to podstatně méně hlučné , no a aby to nevypadalo, že jedu a mam Most jistý, tak jsem si přinesl včera z práce tohle


jinak mi kamarád přivezl z komaxitu origo výztuhu a kdyby náhodou , tak větší řemenici na pumpu, pak jsem dal podle vhml klíňák 1075 a zdá se mi to podstatně méně hlučné , no a aby to nevypadalo, že jedu a mam Most jistý, tak jsem si přinesl včera z práce tohle

-> T: Tak jaký je pokrok s weberem? Docela mě to překvapilo a nerozumím tomu. Vezl jsem tě několikrát a víš, že to bylo ok a chodilo to bez problému.
Ale když to jede, je to dobrý, ne?
Ale když to jede, je to dobrý, ne?

-> Milan 136: vypadok viac v teme buglist
Kam to tu zmizelo?
ÁÁÁÁ už vím. lehlo to a den stará záloha
ÁÁÁÁ už vím. lehlo to a den stará záloha
a jeje, zase se tu něco dělo a já nevím jestli někdo něco psal ještě nebo ne :-/
-> T: Zadní pružinu sundej. Tu jsem nikdy neměl a akorát namáhá hřídel klapek do vrtule. To je na ho***. Ty jsi sundaval ovládání, který jsem vyráběl? Jestli jsi pak tu matku nautáhnul moc a v tom místě je to stažený a dře to o sebe. Pak ti nic nepomůže než povolit a dotáhnout s rozumem.
-> m8rinek: : to mě napadlo mezi prvníma věcma,ale nemá...
-> T: Nemá náhodou ovládací páka na osičce vůli? Skoro bych se vsadil, že tomu tak bude...
-> m8rinek: : no někde chyba je, správně
ale kde
zítra začnu s tim sklepnutim a kdyžtak karbec dolu
páčim tak jako s naplym pérkem ze spojky...ale na doraz, těžko se to popisuje



páčim tak jako s naplym pérkem ze spojky...ale na doraz, těžko se to popisuje

-> T: Tak když to rukou dosedne a samo ne, tak někde asi chyba bude, nevim teda jakou pákou tu klapku páčíš zpátky... ale...
-> m8rinek: : moc věcí nevim,ale zase blbej nejsem snad tolik
pružinka byla hlavně vpředu , ta silnější....
zkusim,co jsi říkal, povolit matku a ťuknou do osičky a kdyžtak sundam kabec ať to vidim pořád někde co nesedí...

zkusim,co jsi říkal, povolit matku a ťuknou do osičky a kdyžtak sundam kabec ať to vidim pořád někde co nesedí...
-> T: tak osička do vrtule, tj pružinka v zadu ti je k prdu a dej pružinku do předu?
-> Pavel P..: : jojo, zatím se chystám na fintu,co psal napoprvé m8 a když nezabere, tak musí karbec dolu no :-(
mě to jen všechno štvě, že to jezdilo...kdyby jsem to skládal, tak nic neřeknu,ale mrzí mě to a nechce se mi do toho hrabat no, toť důved všech otázek
mě to jen všechno štvě, že to jezdilo...kdyby jsem to skládal, tak nic neřeknu,ale mrzí mě to a nechce se mi do toho hrabat no, toť důved všech otázek

-> T: nemáš tu klapku usazenou křivě že nedosedá na původní místo? povol šroubky klapky dotlač jí aby se sedla a utáhni.
takže nestačí na to ani pružinka ze spojky...a tim to stejně neni podle mě...protože zadní klapka dosedá bez problému a po zásahu rukou se nic neděje, kdežto na přední klapce po zásahu rukou spadnou otáčky krásně dolu...což trošku šlo s tou pružinkou ze spojky,ale projel jsem to a už to bylo zase zpět...a neříkejte, že pružinka ze spojky je pořád málo
to abych pak šlapal na plyn obouma nohama už




-> m8rinek: : nikdo tě doma neučil se neposmívat lidem?
-> afro100: : tak rad už je dost, tak dneska je čas je zkusit využít
a uvidíme 



-> afro100: : tak rad už je dost, tak dneska je čas je zkusit využít


-> m8rinek 06.03.12 20:07:12:
-> T: teoreticky staci aj jedna, nie je to len o tom ju dobre napnut, ale ako tu bolo naznacene, vychytat aj smer, kt. ma byt napnuta...

-> T: teoreticky staci aj jedna, nie je to len o tom ju dobre napnut, ale ako tu bolo naznacene, vychytat aj smer, kt. ma byt napnuta...

-> T: Znáš takovej ten vtip, kolik policajtů je potřeba na výměnu žárovky?