skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
-> T: Ne stál jsem přímo před vchodem u chodníku, ještě tam zedničili a asi pořád zedničí podle toho co píšeš. JJ motor mají tam vzadu, Kamil mě ho ukazoval.
-> Tuner#2: : jojo pěkný, jen se žlutkou jsi předpokládám nebyl na dvoře
jinak nahoře jsem byl,ale tam vzadu sjem myslel, že mají svoje věci, tak jsem tam nelezl, čili neviděl ani motor 


-> T: JJ hezký prostory. Byl jsi nahoře podívat se na stolek z motoru Jaguar?
-> afro100: ,-> minno: : to nepochopim...když by to udělal párkrát a dal na to bacha, tak má přivejdělek čistej...nepochopim, už i za peníze jsou lidi lenochové
-> Tuner#2: : děkuji
jsem tam byl konečně a mají to tam pěkný a kluci jsou v pohodě, asi mě to donutí se tam ještě někdy stavit


-> Tuner#2: : děkuji



afro100 21.07.10 21:21:42 napsal:
→ T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to
tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti … :(
vitaj na slovensku, ja s takýmito prácami mám tiež problém, či už zinkovanie, pieskovanie, všetko je tu naprd.
→ T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to
tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti … :(
vitaj na slovensku, ja s takýmito prácami mám tiež problém, či už zinkovanie, pieskovanie, všetko je tu naprd.
-> T 21.07.10 21:04:24: Paráda...
-> T: njn, mi tojeden vysvetloval, ze by to aj spravili ale nikomu sa to nechce strazit kolko tam toho dal a kolko z toho vybral a teda ze by sa to mohlo lahko potratit ...
-> Placko: :
děkuji
-> afro100: : u nás no...jsem dostal doporučení a už mě tam znají
pani dopstane pár drobných bez papíru a vsichni josu spokojený 


-> afro100: : u nás no...jsem dostal doporučení a už mě tam znají


-> T: kua mi povedzte kam vsetci chodite na ten zinok, mi to tu nikde nechcu nazinkovat, taketo drobnosti ... :(
veľmi pekné eRko
pekná práca fakt ! ..a ten volant mi tam veľmi pristane
...ide k obľúbeným ..






tak jsem se do ted pral s nabou,ale povedlo se a pasovala mi tam jedna,co byla doma:-)
jinak vypada velkej,ale je jen o 3 cm vetsi, nez predeslej a bál jsm se toho ale je to dobry,paradne prez nej vidim pristroje a dobre se drzi,jen to zkusit za jizdy no :-)
jinak vypada velkej,ale je jen o 3 cm vetsi, nez predeslej a bál jsm se toho ale je to dobry,paradne prez nej vidim pristroje a dobre se drzi,jen to zkusit za jizdy no :-)

tak jsem tam byla sam v tom Speedpru a nakoupil :-) ještě matky n kola,ale ty mam dole a jsem linej pr ne jit
tak jen tohle....

-> Tuner#2: : jasný, jen jsem se zeptal :-) pojedu i tak



-> T: Byl jsem tam asi 3 neděle zpět podívat Žlutkou na kluky do nového, ale jinak to je pro mě docela z ruky, domů jezdím jiným směrem.
-> Tuner#2: : to je odbrá informace...takže přitvrdit na max a nějakou životností slušnou :-) dík :-)
jinak nepohybujes se obcas ve Speedpru v Losiný? se tam chystam pro volant
ze bych se stavil :-)
jinak nepohybujes se obcas ve Speedpru v Losiný? se tam chystam pro volant

ze bych se stavil :-)
-> T: V tlumičích ne, ale i když to našponuje na max. tak to pořád bude měkčí jako Spaxy a nebo Gazy, takže se není čeho bát.
-> Tuner#2: : no a dneska máš, tak bys to dělal jak?
no já reknu asi tak,jak je ten dobrej tlumic, co netece a uvidime co mi zavolaji :-)

no já reknu asi tak,jak je ten dobrej tlumic, co netece a uvidime co mi zavolaji :-)
-> T: Tehdy jsem o tom neměl ani tušení, prostě přitvrdit údajně na max. co jde s ohledem na životnost.