
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
POPIS PRACÍ, ÚPRAV
Karoserie
- předchozí majitel vyvářel, někde poctivě někde hrůza
- plastové podblatníky
Podvozek
- Přední náprava rozebrána, opískována, ošetřena základní barvou
- vyztužena dle L/A dokumentace, vrchní barva, nové gumové díly
- dostala repasované 4p brzdiče a nový brzdový management (vyjma kotoučů)
- Zadní náprava - vlečka z rapida, rozebrána, opískována, základní barva
- vyztužena podle L/A dokumentace, gumové díly nové, vrchní barva
- vlečkové domky jsem nesehnal tak jsem předělal kyvkové
- silentblok převodovky z karosy 700
- místo gum mezi ramena použita tvrdá kurta
- pružiny i tlumiče sériové
Motor
- 135, dostal repasovanou hlavu, zvětšeny a dolícovány sací a výfukové kanály
- nový řetěz, nový bezkontaktní rozdělovač s ETZ
- motor na upravených držácích - silentbloky od vodní pumpy felicie, krytka řemenice vodní pumpy proti stříkání vazelíny
- výfuk je přestavěný z favorita - litina, minisvody, vlnovec, rezonátor, tlumič výfuku
- provoz LPG/benzín, karburátor 130
- startér s reduktorem
Převodovka
- suchá 5q sp3,9, očištěna, nová náplň, kupodivu nevlhne olej
Interiér
- přední sedačky z clia
- teleskop víka kufru
- centrální zamykání bez dálkového ovládání
Plány do budoucna
- hlavně to nikde nerozstřelit
- výměna prahů - předchozí majitel dal sice nové ale odfláknul to
- přední čelo - radlice nová
- dodělat uchystané drobnosti
Co se stihlo udělat
- prahy, pozink výztuhy prahu, nový kraj podlahy
- nainstalováno denní svícení Wesem
- kost na řazení nahradily dva kloubky z řízení
- radlice nová, měříme teplotu oleje, nové sametky Fel.
Karoserie
- předchozí majitel vyvářel, někde poctivě někde hrůza
- plastové podblatníky
Podvozek
- Přední náprava rozebrána, opískována, ošetřena základní barvou
- vyztužena dle L/A dokumentace, vrchní barva, nové gumové díly
- dostala repasované 4p brzdiče a nový brzdový management (vyjma kotoučů)
- Zadní náprava - vlečka z rapida, rozebrána, opískována, základní barva
- vyztužena podle L/A dokumentace, gumové díly nové, vrchní barva
- vlečkové domky jsem nesehnal tak jsem předělal kyvkové
- silentblok převodovky z karosy 700
- místo gum mezi ramena použita tvrdá kurta
- pružiny i tlumiče sériové
Motor
- 135, dostal repasovanou hlavu, zvětšeny a dolícovány sací a výfukové kanály
- nový řetěz, nový bezkontaktní rozdělovač s ETZ
- motor na upravených držácích - silentbloky od vodní pumpy felicie, krytka řemenice vodní pumpy proti stříkání vazelíny
- výfuk je přestavěný z favorita - litina, minisvody, vlnovec, rezonátor, tlumič výfuku
- provoz LPG/benzín, karburátor 130
- startér s reduktorem
Převodovka
- suchá 5q sp3,9, očištěna, nová náplň, kupodivu nevlhne olej
Interiér
- přední sedačky z clia
- teleskop víka kufru
- centrální zamykání bez dálkového ovládání
Plány do budoucna
- hlavně to nikde nerozstřelit
- výměna prahů - předchozí majitel dal sice nové ale odfláknul to
- přední čelo - radlice nová
- dodělat uchystané drobnosti
Co se stihlo udělat
- prahy, pozink výztuhy prahu, nový kraj podlahy
- nainstalováno denní svícení Wesem
- kost na řazení nahradily dva kloubky z řízení
- radlice nová, měříme teplotu oleje, nové sametky Fel.
Škoda 105(135) - komentáře:
-> castrol: zinek jsem v místech kde se mělo svářet obrousil a díry mají stržené hrany, takže bez problému, původně jsem si myslel že by šla provařit ta vrstvička zinku, ale to prskalo a hlavně to nedrželo

-> death: ako sa zvaralo na ten pozink ?
-> m8rinek: s tím provařením, těžko posoudit, když jsem před svářením zkoušel na odřezku stejný bod tak byl okomentován jako dobrý 
respektive, jak otestovat svár/bod jestli je dostatečně pevný? majzlíkem jsem to zkoušel na odřezku, ale to mi přijde dobrý spíš k odhalení extrémního případu kdy by svár byl "studeňák" nebo jak to správně nazvat

respektive, jak otestovat svár/bod jestli je dostatečně pevný? majzlíkem jsem to zkoušel na odřezku, ale to mi přijde dobrý spíš k odhalení extrémního případu kdy by svár byl "studeňák" nebo jak to správně nazvat
-> Matsoft: nooo v porovnání s tvejma jsou tohle výstavní sváry

-> m8rinek: každá výztuha navíc je dobrá

-> m8rinek: jsem tehoz nazoru, ze ty svary nejsou nic moc. Ale treba se pletem
-> m8rinek: kabrio z toho nebude, přišlo mi že plechařina co jsem koupil je slabší nežli původní a tak jsem tam dal tohle
-> death: a proč takový kejkle, to z toho bude kabriolet?
-> m8rinek: ne, není to trapézový plech, to jsem ohýbal aby se to vešlo do vnějšího prahu, teď už je pozdě na to co by bylo lepší, je to zezadu uzavřený profil
-> death: Tos tam jako navařil trapezovej plech? Nebylo lepší za kilo koupit origo výztuhu?
PS: přijde mi to málo provařený...
PS: přijde mi to málo provařený...
-> omeletka: nádobka na ohřev je vyrobená z prvního co bylo po ruce, taky si občas říkám že je zbytečně velká :), gufero by bylo určitě elegantnější řešení, dík za tip 

Vidím tam tuším predhrievanie. To je super vec. Taktiež to využívam, ale mám tú nádobku o polovicu užšiu a je tam v tom aj termostat (spinínač).
Proti tej prskajúcej vazelíne tam stači troška stočiť s výstupku remeničky a dať guferko ako dávam ja.
Proti tej prskajúcej vazelíne tam stači troška stočiť s výstupku remeničky a dať guferko ako dávam ja.
-> death: i to stači motor se da oplachnout ale ta kapota se blbě čisti


-> kuči kuči: není to tak super jak se zdá, jen to nezašpiní kapotu :)
*nápad jsem našel u někoho tady na virtu
*nápad jsem našel u někoho tady na virtu
ten kryt na vodni pumpě je super napat konečně žadny maras od vazeliny :-D
-> Sp4rc0:
-> HanzST:
výfuk je z favorita, jak rezonátor tak tlumič, jenom potrubí je podstatně kratší, je to hlučné jako favorit. Před rezonátorem je vlnovec, motor je na silentblocích od vodní pumpy felicie.
-> HanzST:
výfuk je z favorita, jak rezonátor tak tlumič, jenom potrubí je podstatně kratší, je to hlučné jako favorit. Před rezonátorem je vlnovec, motor je na silentblocích od vodní pumpy felicie.
taky me zajima ten vyfuk..

Koukám na výfuk, co je to zač? A jaký to má zvuk? Je to tišší, než originál? :)
Pekná popridavaj dalšie fotky



Pěkná pěkná
