skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Novou karoserii jsem koupil 15.9.2000 v jednom bazaru.Narazil jsem na ní na inzerát a že jí majitel měl od roku 1990 schovanou ve stodole.Taky podle toho vypadala!!!Né že by byla skorodovaná,to ani náhodou,ale zabydleli se vní slepice a byla plná hoven a sena.......Chtěli za ní 17000.-.Ukecal jsem je na 15000.- a hned si jí odvezl domů.V té době jsem ještě nevěděl co se stane a že do toho "zahučí" tolik peněz.Pak jsem se asi někde praštil do hlavy a TUNING mohl začít........:-)
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
Karoserii jsem svěřil v okolí vyhlášenému klempíři a i když překročil domluvenou cenu byl jsem spkojený,blatníčky (vnitřní podběhy škody 120) tam byli jak z AZNP..:-)Nanesl jsem patřičnou vrstvu ochraných prostředků a pak jsem zajel za lakýrem a hrozně dlouho jsem si nemohl vybrat barvu.Napřed to měla být žlutá,ale pak jsem změnil názor na zelenou.Vybral jsem asi 8 odstínů podobné barvy a začal vyřazovat.Nakonec padla volba na VW SIGNAL GREEN.
Okna jsem zajel natónovat (pokovení) do Prahy na 98%.
Nápravy jsou z části nové a z části zrenovované škoda 130.Udělal jsem si výztuhy na předek i na zadek,vzpěru do kufru a ještě je jedna výztuha uprostřed vozu pod origoš výztuhou.
Brzdy jsou ve předu 4 pístky,ale ne ze 130 ale z 1203!!!!Jsou prostě větší a vzadu z Octavie kůli mechanické ruční brzdě.Kotouče jsu ve předu dvojité chlazené a ještě jsou navíc vrtané a mají drážky,průměr 288....A zadní jsou z Felicie ale také vrtané s drážkama.Oboje jsou od firny HPR. Kola jsou značky ATS a mají velikost 8j*17" ET 38 + pneumatiky 205/40-17
DRUHÝ kola jsou OZ Ultraleggera 7j*16" s pneumatikama 205/45-16. Jen použitím těchto kol se váha sníží o 20 kg.
Náboje jsou upravené na rozteč 100 mm + doladění rozchodu duralovýma podložkama. - Na 16" kola časem nové zadní náboje s větším rozchodem a přední nápravu by to chtělo novou s širšíma ramenama,jestli se na to někdy dostan
Pružiny jsou vyrobené z průměru drátu 14 a tlumiče jsou s nastavitelnou tuhostí značky SPAX..(28 poloh).
Interiér je skoro seriovej až na pár drobností....Třeba skořepinové sedačky SPARCO Evo,tříbodové bezpečnostní pásy SCHROT,hasicí přístroj,digi. tachometr SIGMA BC 1400,,středový panel z filcky,el. ovládaná okna,upravená palubní + přístrojová deska,přečalouněný dveře a strop,volant VICTOR a nějaká ta řadička.Dále namontovaný duralový bezpečnostní ochranný rám origo MTX + další výztuha napříč auta pod sedačkama...
Muzika
Hlavní jednotkou která bude mít vše na povel je autorádio s CD/MP3/WMA přehrávačem Alpine CDA-9835 která přes čtyřkanálový zesilovač Carpower VORTEX 4/400 bude pohánět přední komponentní reproduktory Magnat Extrema 2160 a zadní Magnat Xtrema 216. Dvoukanálový zesilovač je zmůstkovaný a pohání woofer Ground Zero GZUW 10" (bylo JL Audio 10W7-3) ....Jsou kompletně vytlumeny přední dveře,malinko i BR bedna a prostor za zadní stěnou....Zesilovače jsou umístěny v kufru a baterie pod dnem kufru (ano,místo rezervy))) kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.
Motor z okti 1.8 T kterej je zatim v sérii (150 ps) protože je na sériovej převodovce (3,9) akorát je tam delší 4 a 5 stupeň.Setrvák fabia,4-lamelová kovokeramická spojka od FERODO.Startér felicia,el. benzínové čerpadlo BOSCH. Uchycení přes mezikus a nově vyrobené držáky motoru.
Časem se plánuje výměna převodovky z jiného vozu která snese podstatně větší výkon a hlavně točivej moment....ale zatim se mi nechce.Ve voze je už asi 8 převodovka...))
Nyní delší 4 a 5 stupeň pro pohodovou jízdu na dálnicích... ;-)
Váha cca 1050 kg s plnou nádrží na 17" kolech....:-(
Nejlepší čas sprintu na 400 m - 14,473 s
www.autotuning.cz/index.p hp?page=2&...
VIDEO Z 1. VEŘEJNÉ JÍZDY V ROCE 2004
Pár fotek z cesty pro ty co nejsou na FB
Croatia 2010 aneb "stodvacítkou" k moři : www.facebook.com/album.ph p?aid=34541&...
TUNER / Zelenka - komentáře:
08:54:44
16.09.2004
16.09.2004

PepaS
-> CHIP: Tak si je stahni k sobe a neprehravej je primo z netu. Me to jde v pohode
07:50:17
16.09.2004
16.09.2004

CHIP
Me ty videa nejdou prehrat ...
vzdycky se prehrajou tak 3 vteriny a pak se to kresne ... skoda ... no ...

06:06:41
16.09.2004
16.09.2004

TUNER
Huráááá,tak je to tady...můžete kouknout na videa...Dííky pane webmajstr..


18:11:22
15.09.2004
15.09.2004

U-Geen
tak videa z mimone zde, a zbytek kde neni zelenka je tady: www.meap.cz/u-geen/.../in
dex.php?id=3&i...
15:55:43
15.09.2004
15.09.2004

rha
pekne kola fajn interier hezke zadni světla supr barva
učelnej rám n není co dodat
učelnej rám n není co dodat

11:02:10
14.09.2004
14.09.2004

TUNER
K motoru vedou myslim 2 nebo 3 plusy.Jeden stálej a asi 2 na klíček.....Na to se napojuje elektrika z okti

10:10:25
14.09.2004
14.09.2004

Wrcteam - zrušená registrace
cuss hele jak mas delanou v aute elektriku?konkretne k tomu motoru,..???
05:56:33
13.09.2004
13.09.2004

TUNER
Tak,tak....neni tam prostor na delší sprint...
Změřeno ještě nic nemam...

14:15:27
11.09.2004
11.09.2004

Rapid

20:20:27
10.09.2004
10.09.2004

U-Geen
-> Tom: protoze po tech 400m by byly ty auta bud namoceny, nebo rozmlaceny, pokud se mluvi o sprintu "na Stilci"
12:26:35
10.09.2004
10.09.2004

Tom
Sprint na 100metrů? Co to je za dýlku, proč se nejezdí na 400? Máš už změřený za kolik máš 100km/hod.

22:21:59
08.09.2004
08.09.2004

TUNER
Ale jo,šlo to....Váha dělá divy.

21:58:37
08.09.2004
08.09.2004

Sušenka
AAAAaaa, schwejk motorsport - na to, ze je to atmosfericky trinactikilo docela dobry, ne??
20:16:22
08.09.2004
08.09.2004

TUNER
Byla béžová...Jako bejvaly 125 nebo ten Kamilovo Rapid.....Měl vykuchanej vnitřek a zdnim okýnkem vedenej vzduch přes vnitřek a vykuchanou motorovou stěnu až do karburátoru....Takže na běžný ježdění určitě nebyla...

18:40:11
08.09.2004
08.09.2004

Aladin
Co to byla za odlehčenou skudku??? Barva? Nebo máš nejaké fotky??? Diky
16:48:08
08.09.2004
08.09.2004

TUNER
Tak U-GEEN nemá čas,tak jsem přidal alespoň fotku diplomu za vítězství ve sprintu na 100 metrů...
Ani jsem nečekal tak dobrej výsledek když jsem viděl tu konkurenci (Erko s motorem Lancia 1,6 turbo,kdejaký Eresa,Fabia RS,Octavia 1,8 turbo....atd.)Nakonec jsem jel ve finále ve svojí kategorii s nějakou odlehčenou škůdkou,která mi na startu malinko překvapila,ale jakmile jsem zařadil 2 bylo vše jasné...Na konci měřeného úseku jsem měl náskok o 1 1/4 auta
....Škoda že se nejelo na delší úsek,ke konci jsem musel řadit za 3 a musim vždycky chvilku počkat než to ta převodovka pobere.....pak by byl rozdíl ještě větší...
Podrobný výsledky sprintů a dalších soutěží na : liter.ipex.cz/



Podrobný výsledky sprintů a dalších soutěží na : liter.ipex.cz/
13:23:17
02.09.2004
02.09.2004

TUNER
-> U-Geen: OK...

13:18:59
02.09.2004
02.09.2004

U-Geen
-> TUNER: nezapoměl ale nestíhá
10:55:47
02.09.2004
02.09.2004

TUNER
-> Tuner#2: -> Saky: Hovna už tam nejsou...
A do chipu bych šel...uvidim o víkendu jaký dostanu informace o zástavbě jiný převodovky...


10:47:53
02.09.2004
02.09.2004

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: No vidíš a pak že má nepřehledný popis, který psal na rychlo v kavárně před rokem :o))
