Dušan / Škoda 120L NR.1 Dušan / Škoda 120L NR.1

komentáře | popis | fotky | Dušan | 22.04.20 21:02 | 543x v oblíbených
ŠKODA 120L

Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...


Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125

Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13

Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm

Motor: Škoda 120L

Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)

vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání

Převodovka: 5Q SP 4,22

Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50


Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?

Videa

více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....

Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě

Škoda 120L @ 1.4 svatební kočár
-video auta v pohybu

Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
Škoda 136GL

zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
Skoda 136GL 0-100km/h

VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:

18:44:40
23.05.2012
pistaa
-> Dušan: no co ako turbo?
13:17:23
20.05.2012
Dušan
-> minno: vlastni vyroba
12:17:14
20.05.2012
minno
-> Dušan: ten koberec čo máš na podlahe to je vlastná výroba, či si kúpil niekde takýto nový pre škodovku?
09:49:34
20.05.2012
Dušan
-> Vrba: dal jsem vetsi trysku takze davam vic E85 ak n95. Je to +- 60/40
22:44:09
19.05.2012
Vrba
-> Dušan: A jaký ted jezdíš palivo?porad mixuješ?na benzin se nechyta?
21:09:33
18.05.2012
Dušan
-> kraska98: videa nejaky mam ale neni to moc zazivny az na jeden okamzik kdy jsem dostal ve 100 v zatacce smyk 3 . V tu chvili to moc vtipny nebylo, ale od toho je zavodni draha kde se to ma zkusit.
20:04:29
18.05.2012
kraska98
Dal bys sem video z okruhu?Jinak ted mě potěšilo tohle:Plán je jednoduchý:naprosto seriový dravý vzhled s KRAPET SILNĚJŠÍM MOTOREM 3 3
18:09:05
18.05.2012
palinator
-> Ultim:
To jsem nezapomněl. Netroufám si tvrdit, jakej odpor by ta turbína dávala. Přeci jen dmychadlo saje přes další potrubí a značnými otáčkami.
upraveno 1x, naposled 18.05.2012 18:09:17
17:57:08
18.05.2012
Ultim
-> palinator: Nezapomel jsi na neco? V tom okamziku tam sice turbo bylo,ale nedavalo zadny tlak. Takze odpor "turbiny" byl zanedbatelny. 4
17:48:15
18.05.2012
palinator
-> Dušan:
Ale furt tam bylo... takže na straně výfuku byly ztráty turbem a na straně sání byly ztráty sáním s ještě větším odporem.
17:44:46
18.05.2012
Dušan
-> palinator: no kdyz me vypadla hadice od turba tak to nejelo ani 90
17:42:07
18.05.2012
palinator
-> Dušan:
Beztak z těch třícifernejch výkonů už na dvouciferný nemáš cit, takže nepoznáš 105 od 130..3 47

(hlavně to prosimtě neber zle, dělám si prdel 4)
17:39:36
18.05.2012
Dušan
-> Ultim: bez turba tak 35kw protože to jede jak 105ka. S turbem teď tak 110kw
17:04:09
18.05.2012
Tommyk
-> Dušan: 1.2baru? tak to už musí být peklo 1 fandím ti 4 a doufám že to auto někdy uvidím naživo :-)

můžu se ozvat až budu v brně? 40
15:10:50
18.05.2012
Ultim
-> palinator: Urcite tam bude degrese. Spravne by tam mel byt jeste vliv teploty vzduchu, odpor turba samotneho a co ja vim jeste... Mozna to bude stejna krivka jako u zvysovani KP.
Dusan ma zatim malo mereni na brde, aby se to dalo nejak aproximovat. Chtelo by to zmerit vykon bez turba at vime zakladni hodnotu 4
15:01:35
18.05.2012
palinator
Dušan 17.05.12 21:57:12 napsal: resim maly problem se spojkou jak jsem ocekaval...
Já to věděla, já to řikala!!3
14:58:46
18.05.2012
palinator
-> Ultim:
Tenhle vzorec ale nejde uplatňovat donekonečna, nevystihuje skutečnost zcela přesně (v závislosti na použitém tlaku).
14:52:44
18.05.2012
Ultim
-> Dušan: Kdyz uz se bavime o tlakach, tak existuje fce na vypocet vykonu podle tlaku.
Pp = Pn * [ (plnící tlak + atmosférický tlak) / atmosférický tlak]

Pp - výkon přeplňovaného motoru
Pn - výkon nepřeplňovaného motoru

Viz:
www.autodoplnky.cz/jak-na -tuning/preplnovani-a65977
14:01:13
18.05.2012
Dušan
-> ochoda: ono je neuveritelny co v tom motoru je za potencial uz s 1.2b
13:39:32
18.05.2012
ochoda
-> Dušan: rekl bych ze je to otazkou casu jen kdy tam zacnes tlacit tak 1.5 :D
Extreme Tyres