
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
      Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
23:27:06
14.05.2011
14.05.2011

Tomáššš
			
				
			
		
		
-> Dušan: pekne kolecka i papuce :) normalne budia respekt 
	
18:51:57
14.05.2011
14.05.2011

Dušan
			
				
			
		
		
-> Foxrs:  opravdu podobny 
	
14:02:36
14.05.2011
14.05.2011

Foxrs
			
				
			
		
		
Krásná Sháde konečně někdo z Brna se stejným vkusem 
	
09:17:07
13.05.2011
13.05.2011

havlik
			
				
			
		
		
-> Dušan: jo klidně já gumy potřebuju
	
09:00:29
13.05.2011
13.05.2011

minno
			
				
			
		
		
-> Dušan 13.05.11 08:57:41: 
 
	
 
08:57:41
13.05.2011
13.05.2011

Dušan
			
				
			
		
		
-> havlik:  beru te za slovo 
 . Ale dneska to nazouvat nebudu, protoze je patek 13. 
	
 . Ale dneska to nazouvat nebudu, protoze je patek 13. 
08:38:17
13.05.2011
13.05.2011

havlik
			
				
			
		
		
-> Dušan: pokud ne tak je koupim se slevou
	
07:49:34
13.05.2011
13.05.2011

Dušan
			
				
			
		
		
-> minno:  paradu to snad udela, jen doufam ze se na ty disky vlezou.  Ale po zbeznem premereni by nemel byt problem 
	
07:48:34
13.05.2011
13.05.2011

minno
			
				
			
		
		
-> Dušan: Yokohamy sú parádne samé o sebe, a keď sú to ešte Parady, tak to tú parádnosť ešte viac umocňuje
	
07:41:23
13.05.2011
13.05.2011

havlik
			
				
			
		
		
-> Dušan: odkud jsi objednával?
	07:36:55
13.05.2011
13.05.2011

Dušan
			
				
			
		
		
-> Čokin:  to ja taky na pristi sezonu dam 11" plechace
	07:11:33
13.05.2011
13.05.2011

Čokin
			
				
			
		
		
-> Dušan: Nene žádné palce navíc, zatím na to nemám motor a taky z toho chci mít motokáru
 
	
 
07:04:47
13.05.2011
13.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Dušan 13.05.11 07:03:20: To je pěkný 
	
07:03:20
13.05.2011
13.05.2011

Dušan
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: 5600.-
	06:45:17
13.05.2011
13.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Dušan 13.05.11 06:11:11: Na kolik vyšli? Tím Parada jsem samo myslel gumy přesně jak havlík pochopil...
	06:23:37
13.05.2011
13.05.2011

havlik
			
				
			
		
		
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: nemluvíme o kolech a pneumatikách:) kola mam podobný a hezčí
	
06:11:11
13.05.2011
13.05.2011

Dušan
			
				
			
		
		
-> Tuner#2:  nebudeme se s tim crcat 
 . Kdyz neco ma byt tak at je. Dostal jsem dobry typ od zdejsiho clena.
-> Čokin: das ist wenig. Musis pridat nejakej palec
Jinak oproti klasickym gumam jsou ty kanalky neskutecne siroky. Uvidime co z toho bude. Ted jeste komax na kola, stredici krouzky a pak se muze zkouset.
	
 . Kdyz neco ma byt tak at je. Dostal jsem dobry typ od zdejsiho clena.-> Čokin: das ist wenig. Musis pridat nejakej palec

Jinak oproti klasickym gumam jsou ty kanalky neskutecne siroky. Uvidime co z toho bude. Ted jeste komax na kola, stredici krouzky a pak se muze zkouset.
23:21:58
12.05.2011
12.05.2011

Čokin
			
				
			
		
		
-> Dušan: Škoda že je nedělají ve 14ce
	
23:17:43
12.05.2011
12.05.2011

Apple STS Chvojkovice-Brod
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: havlik je měl za barákem 
	
23:03:01
12.05.2011
12.05.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Dušan: Parada paráda 
havlík plká jak je nikde nemají a Tys objednal a máš je doma...
	
havlík plká jak je nikde nemají a Tys objednal a máš je doma...

            Dušan / Škoda 120L NR.1
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      



