skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:09:11
05.11.2013
05.11.2013

castrol
-> Dušan: sak on si cul da tiez nejaku pripravu, ked si to bude musiet zopakovat
21:02:49
05.11.2013
05.11.2013

Dušan
-> castrol: to je ale taky o tom jak se na STK pripravuju ja a jak nekdo kdo tam jede poprve v zivote
18:57:38
05.11.2013
05.11.2013

castrol
-> Dušan 04.11.13 21:37:28: a nejaka posrana skodovka (nic v zlom) to dala 

09:08:51
05.11.2013
05.11.2013

Karel.
Já ho včera viděl a krásná sériovka se 120 motorem nechápu na co narážíte

08:13:18
05.11.2013
05.11.2013

minno
na STK si mal ísť ale s vlastným autom

21:37:28
04.11.2013
04.11.2013

Dušan
-> FialTo: je to klasicka stribrna na kola, ale jinak je to seda + bezbarvy lak
-> Eidy: ja to rikam porad, ze ve tme je to oranzovy a na slunku cerveny :)
-> castrol: o 20m za mnou trapili nejakou Hondu a kdyz jsem slysel "pojde za mnou se podivat" tak me bylo jasny, ze to klucina neda
-> kraska98: o turbu nic nevim a na legalni STK bych si takovou vec nedovolil
-> Eidy: ja to rikam porad, ze ve tme je to oranzovy a na slunku cerveny :)
-> castrol: o 20m za mnou trapili nejakou Hondu a kdyz jsem slysel "pojde za mnou se podivat" tak me bylo jasny, ze to klucina neda

-> kraska98: o turbu nic nevim a na legalni STK bych si takovou vec nedovolil

19:53:18
04.11.2013
04.11.2013

kraska98
Na té STK jsi byl s origo,nebo turbomotorem ?
19:53:00
04.11.2013
04.11.2013

Tomáššš
19:20:33
04.11.2013
04.11.2013

castrol
-> Dušan: to je vlastna stk ze tam niet ziadneho auta 

19:16:37
04.11.2013
04.11.2013

Eidy
-> Dušan: Tys to přelakoval na oranžovou? 
Gratuluju.


Gratuluju.
19:10:15
04.11.2013
04.11.2013

FialTo
Cau, zajimalo by me jakou si pouzil barvu a odstin na ty fajne kola KN Minator. Dik

18:36:19
04.11.2013
04.11.2013

MajoLR

18:31:30
04.11.2013
04.11.2013

Dušan
Dneska uspesna legalni STK bez zavad. Zrejme u neceho primhourili oci, protoze osobne bych si to dal s Bckovyma zavadama, ale nepadlo ani slovo, ze by bylo neco spatne :)
11:47:54
21.10.2013
21.10.2013

Dušan
-> Karel.: no jo holt nemel jsem davat tu ostrou vacku 

10:58:31
21.10.2013
21.10.2013

Karel.
-> Dušan: ostudo



10:57:34
21.10.2013
21.10.2013

minno
-> Dušan: na pakne sa pýtam preto, lebo u tých novodobých (dokonca aj Ferodo) som sa stretol s tým, že boli krivo zvarené ("T" profil nebol v pravom uhle) a spôsobovalo to potom problém hlavne pri nasadzovaní bubnov. Origo pakne sú najlepšie.
10:36:55
21.10.2013
21.10.2013

Dušan
-> minno: tak ja rucku nepouzivam nijak extra takze jsem to vyresil az kdyz je to nutny. Nicmene ty bubny jsou upaleny a brzdi asi jen za prostredek coz bude problem smajdajici hridele a nehoraznyho vrzani pri brzdeni. Zajimavy je, ze naboj sel slisovat tezce pres stahovak takze musi byt ohnuta hridel. Oblozeni je tam kdo vi co. Kazdopadne je to nejaka novejsi vyroba, protoze to je material jak na predni desticky.
09:36:10
21.10.2013
21.10.2013

minno
-> Ultim: jasné už to vidím, predtým som si nevšimol že ten kryt je akoby nesúosový.
-> Dušan: no ale na takého mechanika ako ty, dať ten kryt opačne, hanba :D
-> Dušan: no ale na takého mechanika ako ty, dať ten kryt opačne, hanba :D
09:29:47
21.10.2013
21.10.2013

Ultim
-> minno: Jak to ze nema? Podivej se na tu fotku a vsimni si, jak se to obrousene v miste, kde do toho narazi ta paka [dole u lanka], tak je snad jasne, ze kdyz ti neco blokuje paku aby nemohla jit dozadu, tak to nebude brzdit na 100%.
08:54:02
21.10.2013
21.10.2013

minno
-> Dušan 20.10.13 21:09:02: ale to nemá na funkčnosť ručky vplyv.
Aké tam máš pakne? Ferodo, či origo azbest?
Aké tam máš pakne? Ferodo, či origo azbest?