skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
-> Dušan: Od koh mas to soukoli 5. ? Ja jsem nad tim dnes trochu premyslel a ono to nebude zase tak spatna vec.
-> Sepp: kvuli vysce karburatoru. Uz takhle je to na knop.
Proč jsi udělal úpravu svodů R5 a nenasadil karburátor přes "vhodný" mezikus přímo na originál?
-> francomk: ešte nevitám až začiatkom apríla
zatioal len syslím a zhromažďujem materiál 


-> steyr: Pravda, zle to tu vidim, leskne sa mi tu slnko od monitora
-> MOLSO: Vitaj v klube 


-> francomk: nie ja idem poriesit LPG pohon a hotovo 

-> francomk: ja vidim šikmy zub 

-> MOLSO: Ideš robiť bimoto?
-> Dušan: Ak sa nemýlim, tie 5kové kolečká majú rovný ozub. Nebude to robiť prílišný bordel?

-> Dušan: Ak sa nemýlim, tie 5kové kolečká majú rovný ozub. Nebude to robiť prílišný bordel?

-> minno: to máš pravdu
-> Tommyk: feldy sú s prevodmi o ničom.
-> Dušan: pěkný kolečko, teda na muj vkus trošku poprasenej svár, ale držet to asi bude :o) Myslel jsem pěkný převodově- takovej převod by se mi taky hodil do feldy tam mam při 5tis asi 160km/h 

-> MOLSO: atmosfera nema cenu, rozhodne ne za ty prachy

-> afro100: ja som dneska dostal favo dopredu
len sa mi ho nechce ist z libuše z kufra vybrat 


-> MOLSO: sak to ..
clovek sa dostane ledva k tomu, ze dostane dozadu fávo a tu sa skladaju oturbene fabky .. nema vyznam..
clovek sa dostane ledva k tomu, ze dostane dozadu fávo a tu sa skladaju oturbene fabky .. nema vyznam..
-> Ultim: no fabka nemoze zahalat ...
a ja som uz s nahananim vykonu skoncil ... ked tu kazdy turbí nema to cenu
a ja som uz s nahananim vykonu skoncil ... ked tu kazdy turbí nema to cenu
-> MOLSO: Hmmm jo no.
-> Dušan: Jako tyden na evoluci z 1,3T na 1,4T ? To uz je krapet hardcore ne ?
-> Dušan: Jako tyden na evoluci z 1,3T na 1,4T ? To uz je krapet hardcore ne ?

-> Ultim: u me je ta evoluce motoru krapet rychlejsi nez u jinych 

-> Ultim: nasere co ? 

-> Dušan: 1,4T ? Ja s vama nehraju... 

-> kraska98: na co ? bude jiny motor, jeste silnejsi