
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120GL
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
Rok výroby 1972/1986
Úpravy exteriéru:
Zamračená přední kapota a zavařené otvory, zahlazené střešní žlábky, “C“ sloupky, blinkry, přední blatníky + čelo zahlazené s kastlí. Zadní kapota Š105, přední a zadní nárazník. Lakované vnitřky klik a okenní sloupky. Přední světla čočky (by-xenon) Škoda super, vše zahlazeno. Nalakované a čiré kryty. Vnitřní blinkry zahlazeny a nalakovány. Čiré překrytí (Ellri tuning). Upravené víčko nádrže. Zrcátka Retro klasic.
Kola + Pneu:
Drátěná kola OG Wire Wheels USA FWD 15x7 eT +25
Bridgestone Potenza RE040 165/50 R15
Lak:
Fialová perleť VW
Styling motorového prostoru:
Komplet bílá barva, čelo ze spod lakováno a očalouněné izolační hmoty do okrové koženky. Držáky motoru komaxit. Nerezová expanska, catch tank, box na El. čerpadlo, baterka a dekly postranních kapes. Očalouněné hadice motoru koženkou. Lakované a leštěné díly motoru.
Úpravy interiéru (mimo zavazadlový prostor):
Sedačky + pásy Š105. Komplet očalouněné koženkou. Doplňky lakované. Řadící hlavice a ruční brzdy (issota Swarosky), pedály issota.
Úpravy zavazadlového prostoru:
Úprava držáku rezervy a povinné výbavy spolu s lakováním, niklováním a čalouněním do koženky. Nerezová přepážka + kryt posilovače a vrchní dutiny odstřikovačů.
Styling podvozku:
Šasi na bílo. Nápravy do okrového komaxitu + červená barva. Nádrž lakovaná do barvy vozu..
Audio (použité komponenty):
Autorádio Alpine CDA-9886R, čtyřkanálový zesilovač 1x Dragsters DAB-4110, komponentní reproduktory 4x Dragsters DSK-672, kabeláž Dragsters, Sinus live, Cinch kabely Sinus Live, pojistkové pouzdro Sinus Live, baterie Varta Blue DINAMIC, vytlumená kompletně podlaha a část vnitřků dveří TECSOUND 4 mm s hliníkovou fólií
Tuningové úpravy motoru:
Původní motor 1174 cm nahrazen Favoritem 136B s obsahem 1390 cm. Klika, pístní sada, ojnice a řemenice Fábie 1,4 8v. Odlehčená řemenice a setrvák. Kovokeramická spojka a přítlačný talíř 1,6MPi Fel. Vačka 280/280 MOTORSPORT, měděné těsnění hlavy válců, úprava ventilu, vodítek, spalovacích prostorů. Zvětšené sací a výfukové kanály + sací potrubí. Nerezový výfuk Jiří Hricina 4 do1 + příčňák. Odvětrávaná kliková hřídel. Olejový chladič Š120Ls. Karburátor Š130l přetryskovaný na obsah 1,4. Úpravená trubyčka vratné vody do termostatu a měrka oleje. Tvrdé uložené motoru.
Tuningové úpravy podvozku:
Povrchová úprava zinek + komaxit a alkyton. Přední náprava převařené misky dorazu a výztuha do nápravnice , vyztužené spodní a horní rameno. Přední kotouče Brembo 220 mm. Zadní náprava převařený most. Vyztužená podelná ramena. Zadní kotouče Š130 + třmeny Š130. Podvozek PROTLUM výškově stavitelný + rozpěra tlumičů přední a zadní.
A.K.R.O.B.A.T - komentáře:
10:33:30
11.03.2007
11.03.2007

Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: naprava stoji porad a autem.. sem potreboval neco dolakovat na podvozku

10:08:03
11.03.2007
11.03.2007

Kroulíček
-> Wrcteam: a co ty co ta přední náprava jak se jí daří?

10:06:34
11.03.2007
11.03.2007

Kroulíček
-> Wrcteam: ale nějak sem se už rozhodl co tam bude))))ale na tuhim to nebude

10:04:41
11.03.2007
11.03.2007

Kroulíček
-> Wrcteam: no momentálně se rozhoduji podle mich finačních podmínek a jetli bude auto na sportovnímnebo na luksusnim podvozku...
14:42:33
10.03.2007
10.03.2007

Wrcteam - zrušená registrace
jaky tam budes davat ty pruziny? v maxx teda? dneska sme jezdili stim LR.. a parada

21:57:38
09.03.2007
09.03.2007

Kroulíček
-> p.b.: no víš jak já ti to řeknu asi takle abch se nevikrucoval
já barvu hledal asi pul roku pak mě padla do oka jedna barva a nechal jsem si ji namífat.. chtěl jsem se dolišit myslim si že se mě to i povedlo..ikdyš někdo má podobnou...no a tetkon to hlavní
docela by mě to sralo že někdo má stejnou barvu jako jo dej si klidně podobnou nelí skoro stejnou ale ne uplně
jinak ti poradil šáhni do katalogu VW a tam něco najdeš...já to mám také otam tut






20:52:45
09.03.2007
09.03.2007

Kroulíček
-> Wrcteam:


22:15:26
08.03.2007
08.03.2007

p.b.
-> Kroulíček: Tak já nemám eMko .) Ale uvidíme :))
22:09:02
08.03.2007
08.03.2007

Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: sitozni?fajn


20:02:50
08.03.2007
08.03.2007

Kroulíček
-> Borin: dík

19:59:48
08.03.2007
08.03.2007

Kroulíček
-> p.b.: no poravdě no jak to říc slušně
ne já mám v plánu také chrom...taže by chom byli dva
a to nejde..
najdi si nějakou podobnou prosím






19:57:35
08.03.2007
08.03.2007

Kroulíček
-> Wrcteam: no u tebe nevim kdyš ty nic nkpje nw a dváš vechno šitozního



13:21:06
08.03.2007
08.03.2007

p.b.
-> Kroulíček: jj, teď je to můj horkej kandidát .) Myslim že by se na kilo celkem hodila, chromovaný doplňky k tomu... Proto by mě zajímalo to číslo :)
21:43:09
07.03.2007
07.03.2007

Borin - Král tuzerů
-> Wrcteam: Nerejpej...tak z toho má radost tak mu jí nekaz...
21:09:55
07.03.2007
07.03.2007

Wrcteam - zrušená registrace
-> Kroulíček: ze bych taky zacal dokumentovat kazdy vocko a kazdej sroubecek co davam new...

20:50:55
07.03.2007
07.03.2007

Kroulíček
-> p.b.: a ty uvažuješ o tédle barvičce?
20:16:59
07.03.2007
07.03.2007

Kroulíček
-> p.b.: jj dík..no tajné to malinko je
popravdě si ho z makoviny nepamatuji



16:28:38
07.03.2007
07.03.2007

p.b.
Ta barva je super, co je to přesně za číslo, jestli to nejni tajný

21:29:50
06.03.2007
06.03.2007

Kroulíček
Jsem rád že se vám auti libý..a doůfám že po zimě se bude auti líbyt ještě víc..jinak všem děkuji.. vážim si toho…
19:54:32
06.03.2007
06.03.2007

Kroulíček
-> mimonsky valecnik: dík chlape
