Kocvin/Škoda 136 L(PG) Kocvin/Škoda 136 L(PG)

komentáře | popis | fotky | Kocvin | 04.01.17 22:05 | 107x v oblíbených
Škoda 120 L
r.v. 23.6. 1986
modř blankytná 4185
najeto 80 000

Na tohle auto jsem narazil úplnou náhodou při projížďce. Po seznámení s majitelem jsem zjistil, že při přepisu zaplatil ekodaň a požaduje za vůz 6000. Neváhal jsem ani minutu, zajel domů pro peníze a ihned koupil. Auto bylo zanedbané a po střechu naplněné zednickým harampádím. Naštěstí pro mě však bylo celkem zdravé a jako základ pro cokoliv absolutně ideální.

Plány jsou zatím jezdit a udržovat, protože momentálně auto slouží jako spotřebák. Někdy v budoucnu snad celolak, sportovní podvozek, vyladěný motor a vše kolem toho :)


Dne 4.3. 2016 původní modrá stodváca nešťastnou náhodou rozbita..

Nahradila ji tato hnědá škůdka: skoda-virt.cz/cz/.../1155 4-kocvin-skoda-136-l-pg-ii
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ ____

Motor:
- favorit 136B vol.4
- karbec Jikov 28-30 LEKR
- zapalování favorit
- alternátor favorit
- odlehčený setrvačník a řemenice
- laděný výfuk neznámého výrobce
- pohon LPG(akumulátor v motorovém prostoru)
- zbytek origo š 120

Převodovka:
- mokrý 5q (v přípravě suchý)

Podvozek:
- Předek zkrácené pružiny, podložený stabilizátor, středy nábojů stočeny na průměr 57,1 a navrtány na rozteč 4x100/108
- Zadek kyvka, podložky na změnu rozteče(v přípravě vyztužená vlečka)

Brzdy:
-sériové
v přípravě kotouče na všech čtyřech kolech

Kola a pneumatiky:
- RH 7Jx15; Kumho ECSTA Supra 712 195/50 R15
- srovnané
- chemicky odlakované
- jemně opískované
- komaxit
- na zimu plecháče bmw R13, ford escort R14;

Interiér:
- Komplet vyčištěná a ošetřená podlaha
- Vypraný koberec, vyčištěny všechny plasty
- GL palubka
- budíky s chromovanými obroučkami a otáčkoměrem(čiré skla)
- sedačky rapid(zadní zatím sériové, přeci jen je to spotřebák)
- volant momo (momentálně JOMI)
- rádio Pioneer deh-p8600mp
- no name repro (Na delší cesty na zadních sedadlech umístěn subwoofer dexon..

Zimní blbnutí na pakovišti 20.12. 2013
Škoda 120 pokus

Blbosti u skládky 1. 30.3. 2014
Škoda 135L a Škoda felicia

Blbosti u skládky 2 30.3. 2014
Škoda 135L a Škoda felicia

Zkouška nového motoru 10.8. 2014
Škoda 136 lpg

Zvuk
Škoda 136 L zvuk výfuku

Noční odjezd 8.1. 2015
Škoda 136GL zvuk

Kocvin/Škoda 136 L(PG) - komentáře:

11:58:47
27.08.2014
minno
-> Kocvin: no, som zvedavý ako dlho ti to vydrží neskrivené takto s výstuhami1
10:11:11
27.08.2014
Kocvin
-> minno: Co robím? Jezdím domů1 Jednou srna, párkrát zajíc, občas je třeba projet nějakou polňačkou kvůli focení a další šrám je na světě.. Ještě k tomu je teď dva měsíce zavřený les na Frýdek-Místek, takže musím jezdit zkratkou kde je taky příšerná cesta..
10:03:53
27.08.2014
minno
-> Kocvin: ja zas radšej plastové podbehy a nikde sa mi nič neusadzuje a neobíja kamienkami a nemusím každú chvíľu opravovať nátery a vystriekávať miesta, ktoré aj tak nikdy poriadne nevymyješ:) Platí hlavne v zime pri jazdení v soli.

A to čo s tým autom robíš, že si mal už čelo aj blatníky 20x ohnuté?9
upraveno 1x, naposled 27.08.2014 10:04:46
09:58:34
27.08.2014
Kocvin
-> minno: Tak nesmyslné nebudou.. Jak jsem říkal m8, čelo i blatníky už byly 20x ohnuty a následně vráceny zpět. Následkem toho byl dezolátní stav a utržené spodní držáky.. Tyhle nesmyslné výztuhy pomáhají předek držet v jakš takš původním tvaru.. Samozřejmě bych si je na nějakou leštěnku nedal. Ale tenhle nápad jsem měl v hlavě dlouho a když se vyskytla příležitost uskutečnit ho na blatnících a čelu, kterého mi není líto tak proč ne :)

Jo a co se týče plastových podběhů. Ty bych si na auto nikdy nedal.. Radši jednou za měsíc stříknu podběhy vapkou a zkontroluji korozi, než aby se mi tam za nějakým plastem usazoval bordel, hlína a štěrk..
upraveno 1x, naposled 27.08.2014 09:59:25
09:23:18
27.08.2014
minno
-> Kocvin: miesto nezmyselných výstuh stačí dať dopredu plastové podbehy a tie spevnia predok takisto veľmi slušne, hlavne blatníky už nie sú talé papierové na dotyk.
22:40:25
26.08.2014
Kocvin
-> castrol: 4
20:05:27
25.08.2014
castrol
-> Kocvin: to je chytre pan kolega 1
19:59:34
25.08.2014
Kocvin
-> m8rinek: No spíš už si budu muset dávat bacha :-D Předtím byl ten předek v takovém stavu že stačilo jen škrtnutí a už to bylo ohlé. Spodní úchyty byly oba utržené. Takhle to vydrží podstatně větší škrknutí a stačí si jen hlídat obrubníky :)
19:55:22
25.08.2014
m8rinek
Takže místo abys naroloval lízátko, tak naroluješ celej předek? :D
22:59:54
22.08.2014
Kocvin
Nic se nemá přehánět takhle to stačí :) Před hodinou jsem to doskládal už zase vrčíme!
zvětšit Kocvin/Škoda 136 L(PG) - obrázek od Kocvin vložen 22.08.2014 22:59:54
13:59:34
18.08.2014
dragon_cb_cz
-> Pavel P..: To jsi mě nepotěšil, já už je tu doporučoval - mám je na předku na MBčku a v pohodě. A vlastně i dva zimáky na GLSe mám taky od nich...
07:03:22
18.08.2014
Luboš Pospěch
a včesi tahaj za kulu
19:21:20
17.08.2014
Pavel P..
Protektory Praha jsou na hovno... a byly už i za komančů co vyprávěl otec, který si tam dvakrát nechal udělat protektory a všechny se odloupaly.
18:37:03
17.08.2014
Kocvin
-> cuker: Co je na něm zajímavého? :)
-> Zeke-ten šestý: No já s protektory nikdy neměl problém zatím.. Tohle je prvně1
18:33:56
17.08.2014
Zeke-ten šestý
Protektory sou všeobecně nahovno3 já s jednim formanem naboural na protektorech Obnova Brno, nebo co to bylo, fuj3
18:31:38
17.08.2014
cuker
zaujímavý spôsob výmeny motora(foto 119)
12:24:43
17.08.2014
MOLSO
-> Kocvin: asi hej 3
12:13:45
17.08.2014
Kocvin
-> MOLSO: Myslíš, že jsou vraníky menší zlo jo?1
12:12:16
17.08.2014
MOLSO
-> Kocvin: boha jeho 9 esteze mam vraníky 40
11:35:57
17.08.2014
Kocvin
Protektory Praha
zvětšit Kocvin/Škoda 136 L(PG) - obrázek od Kocvin vložen 17.08.2014 11:35:57
Extreme Tyres